וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: דימה קרויטר עבר 2.21 מטר בתחרות בפורטוגל

18.6.2017 / 7:03

הקופץ לגובה רשם את תוצאת השנה בישראל, אך לא ישתתף באליפות אירופה שתצא לדרך בשבת, שכן המועד האחרון להשגת הקריטריון כבר עבר

דימה קרויטר קופץ לגובה ישראלי. AP
תוצאה יפה. קרויטר/AP

דימה קרויטור (מכבי תל אביב) קבע 2.21 מ' בתחרות בפורטוגל המאורגנת על ידי מועדון האתלטיקה בנפיקה ליסבון וסיים במקום השני. אלוף ישראל נכנס לתחרות בגובה 2.06 מ', אותו עבר בניסיון הראשון, כמו גם 2.11 ו-2.16 מ'. כשהרף הוגבה ל-2.21 מ' הוא פסל פעמיים, אולם עבר בניסיון השלישי.

ההישג מהווה את תוצאת השנה בישראל, אולם הוא לא יאפשר לקרויטר לייצג את ישראל באליפות אירופה לאומות, שכן נקבע מראש שהאתלט שיחזיק בתוצאת השנה בסיום תחרות Israel Jump הוא זה שייצג את ישראל, וכיוון שצור ליברמן קבע בתחילת החודש 2.20 מ', הוא יהיה הנציג הישראלי בקפיצה לגובה באליפות, שתיפתח בשבת הקרובה.

מאור טיורי סיימה רביעית בין הנשים במסגרת מרתון הסבתות המסורתי שנערך בבולות' שבמינסוטה. טיורי רצה חצי מרתון וקבעה 1:14:51 שעות. שני ישראלים השתתפו בתחרות הגולדן ספייק בליידן שבהולנד. אלן פרבר ממכבי תל אביב הטיל את הכידון ל-66.13 מ' ודורג רביעי, ואילו חי כהן מהפועל חולון דורג חמישי בריצת 400 מטר משוכות עם 55.07 שניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully