וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שביעות רצון למרות ההפסד 2:1 לוושאש, אוחנה ייפגש עם קרויף

18.6.2017 / 13:45

שחקניו של שרון מימר הפסידו במשחק ההכנה הראשון להונגרים, במועדון אמרו: "עמדנו טוב על המגרש". בקבוצה עוקבים אחר דור פרץ: "לא יהיה פשוט להתנהל מול מכבי, כי היא רואה בבית"ר איום"

יח"צ - חד פעמי

11 ימים לפני שתיפתח את הופעותיה במוקדמות הליגה האירופית, בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) את משחק הבכורה שלה במחנה האימונים הנערך בטלקי, הונגריה והפסידה 2:1 לקבוצה המקומית ושאש, אחת מהיריבות האפשריות שלה ושל מכבי תל אביב בהגרלת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית שתיערך מחר. ביום רביעי הקרוב בשעה 19:00 בית"ר תפגוש את פרנצווארוש למשחק אימון נוסף.

ההונגרים, שסיימו את העונה החולפת במקום השלישי בליגה המקומית, פתחו טוב ועלו ליתרון בדקה השלישית. בית"ר שלטה במשחק, אך לא הצליחה להשוות את התוצאה, זאת למרות ניסיונות טובים של אנטואן קונטה, קלאודמיר, והרכש החדש אנתוני וארן. ההונגרים כבשו את השני מהנקודה הלבנה בדקה ה-63, זאת למרות שהשוער המחליף סתיו שושן זינק לפינה הנכונה, אך לא הצליח להגיע לכדור. בדקה ה-80 איתי שכטר הצליח לצמק עם מבצע אישי, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

הרכב בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, דן מורי, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאודמיר, ז'אורז'יניו, אריק סאבו, חן עזרא, אנתוני וארן, יעקב בריהון.

מימר ערך אתמול אסיפה ראשונה במחנה ותחילה הציג את השחקנים החדשים ואיחל להם הצלחה. המאמן אמר: "כל מי שנמצא כאן ראוי ואנחנו מאמינים בו". לאחר מכן הוא הראה קטע וידיאו מהעונה שעברה, שעסק בעיקר בעמידה נכונה על המגרש, לחץ חכם ויציאה מהירה להתקפה. השיחה נועדה בעיקר עבור השחקנים החדשים, שצריכים להשתלב בקבוצה.

עוד בנושא:

סטפן שאלוי: "חבל שבית"ר לא עשתה מחנה בהונגריה כששיחקתי שם"
מכבי תל אביב: הבלם טל בן חיים האריך את החוזה בעונה נוספת

שחקני בית"ר ירושלים. אתר רשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יוצאים שוב לדרך. שחקני בית"ר ירושלים/אתר רשמי, אתר רשמי של בית"ר ירושלים

על אף ההפסד במשחק האימון הראשון במחנה, בבית"ר ירושלים הייתה שביעות רצון מהמשחק. בית"ר לא פתחה בהרכב החזק ביותר כאשר עידן ורד ואיתי שכטר, שחזרו מהנבחרת, שולבו רק בחלק השני של המשחק עם מרבית המחליפים. בבית"ר אמרו על המשחק: "סך הכל למשחק ראשון זה בסדר. התוצאה לא משמעותית, עמדנו טוב על המגרש ושלטנו מול קבוצה שסיימה ליגה לפני עשרה ימים. מכאן צריך להתקדם ולהשתפר, ללמוד מהטעויות ולהיות טובים יותר. יש צמד חדש בהגנה, קישור קצת שונה, כל דבר צריך קצת זמן".

אגב, ז'אורז'יניו הוחלף עוד במהלך המחצית הראשונה לאחר שחש רגישות בשריר ובבית"ר לא רצו לקחת סיכון איתו. ביום רביעי תפגוש הקבוצה את פרנצווארוש כאשר במשחק הזה צפויה הקבוצה לעלות עם ההרכב החזק ביותר. אגב, לגבי איתי שכטר אמרו במועדון: "הוא גם כבש שער יפה מאוד וגם בכושר מטורף, ממש ממשיך את סיום העונה שעברה, עושה מה שהוא רוצה על המגרש ועובד בשביל הקבוצה".

שרון מימר אמר אחרי המשחק: "אנחנו אחרי משחק אימון ראשון. המטרות שלנו היו להכניס את הקבוצה לכושר, לחבר את השחקנים החדשים לדרך ולעקרונות המשחק שלנו. היו הרבה דברים טובים שראיתי במשחק, יש גם הרבה דברים שנצטרך לתקן. בסך הכול אני די מרוצה מהמשחק, למרות התוצאה המאכזבת, אבל אני בטוח שתהיה לנו קבוצה טובה העונה".

בבית"ר ממשיכים לחפש חלוץ זר ואתמול צפו בכמה שחקנים אפשריים. עד עתה נתקלה הקבוצה בחוסר רצון של חלוצים להגיע לישראל ובמועדון מקווים כי יצליחו לצרף שחקן לפחות עד ה-28 בחודש, ערב לפני המשחק הראשון במוקדמות.

בנוגע לשחקני קישור, הרי שבמועדון התעניינו באפשרות לשאול את דור פרץ, שעדיין לא ברור האם ימשיך במכבי תל אביב. לפרץ יש חוזה אצל הצהובים, אך הוא מעוניין להיות שחקן משמעותי ולא בטוח שכך יהיו פני הדברים. אוחנה צפוי להמשיך מחר מהמחנה אל הגרלת מוקדמות הליגה האירופית בשוויץ ולאחר חזרתו לישראל, אמור להיפגש עם ג'ורדי קרויף ולשוחח עמו על שלומי אזולאי וייתכן שגם על פרץ, שהיה קפטן נבחרת הנוער כאשר אוחנה אימן אותה.

בבית"ר ירושלים משוכנעים כי לא יהיה פשוט להתנהל מול מכבי תל אביב בנוגע לאף שחקן: "זה לא מה שהיה פעם, מכבי רואה בבית"ר איום והכל הפך לקשה מולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully