וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו מלדיני ישחק בטורניר זוגות בצ'לנג'ר במילאנו

כדורגלן העבר האגדי, שיחגוג את יום הולדתו ה-49 ביום בו הטורניר ייצא לדרך, הצליח לזכות בכרטיס להגרלה הראשית של הטורניר אחרי זכייה בתחרות עם מאמנו, שאמר: "אין לו הרבה חולשות"

פאולו מלדיני כדורגלן מילאן לשעבר עם מאמנו סטפנו לאנדוניו.
מלדיני ומאמנו

קריירה חדשה? כוכב מילאן ונבחרת איטליה לשעבר פאולו מלדיני ישחק בסוף החודש בטורניר צ'לנג'ר ברומא אחרי שהצליח לעלות אליו מהמוקדמות יחד עם מאמנו סטפנו לאנדוניו. הטורניר ייפתח ב-26 ביוני, שיהיה גם יום הולדתו ה-49 של אגדת העבר. המועדון המקומי במילאנו ארגן טורניר במטרה לחלק כרטיס חופשי לתחרות, מלדיני ומאמנו נרשמו והצליחו לעלות.

"המטרה שלנו הייתה לשחק טוב", אמר לאנדוניו שהיה טניסאי לא מוצלח במיוחד בעבר, "זו הייתה הפעם הראשונה שאנחנו משחקים במסגרת תחרותית, בינתיים שיחקתי איתו רק בכל מיני אירועי צדקה". על הטניס של אגדת מילאן אמר לאנדוניו: "יש לו סרב טוב וחבטות לא רעות. הוא גם שיפר את משחק הרשת שלו. אין לו שום יתרון משמעותי, אבל גם כמעט שאין לו חולשות במשחק. במגרש המהיר אני חושב שזה יהיה לו קשה, אבל על חימר זה אחרת וגם כי זה זוגות אני חושב שהכול יהיה בסדר".

המאמן של מלדיני דיבר גם על התחושות של בלם העבר לגבי מצבה של קבוצתו, מילאן: "מה שאני יכול להגיד שפאולו הוא עדיין אוהד של מילאן ומעודכן לגבי כל מה שקורה. קשה לדעת אם היה יכול להיות טניסאי במידה שלא היה הולך לכדורגל. הוא התחיל מאוחר, רק לפני חמש או שש שנים ולכן יש לו קצת בעיות של טכניקה. אם הוא היה מתחיל מוקדם יותר ועובד על הטכניקה, מי יודע? ברור שיש לו יכולות מנטאליות ופיזיות אדירות. הוא חזק מאוד מבחינה מנטאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully