וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארונו של שייק טיוטה הגיע לחוף השנהב, ווילפרד בוני: "הוא היה לי כמו אח"

אלפים התייצבו בשדה התעופה של אביג'אן כדי להביע הערכה לשחקן שעבר התקף לב, התמוטט ומת באימון קבוצתו הסינית. קולו טורה: "הוא היה לוחם ענק". טיוטה יובא לקבורה בטקס משפחתי

ווילפריד בוני (בחולצה הלבנה) בין נושאי ארונו של שייק טיוטה. רויטרס
ארונו של שייק טיוטה בשדה התעופה/רויטרס

אלפי אוהדים הגיעו אמש (חמישי) לשדה התעופה בבירת חוף השנהב אביג'אן כדי לקבל את ארונו של שחקן הנבחרת הלאומית שייק טיוטה. טיוטה בן ה-30 התמוטט באימון קבוצתו הסינית בייג'ינג אנטרפרייסז לאחר שעבר התקף לב ומת זמן קצר לאחר מכן בבית החולים.

בין אלו שהגיעו לשדה התעופה היו גם שחקנים ומאמנים עימם שיתף פעולה טיוטה במהלך הקריירה שלו. לאירוע התייצב המאמן הרווה רנארד שתחת הדרכתו זכה טיוטה באליפות אפריקה בשנת 2015 והשחקנים ווילפרד בוני (מנצ'סטר סיטי), קולו טורה (סלטיק), סולומון קאלו (הרטה ברלין) ואחרים.

ווילפרד בוני מירר בבכי ואמר: "באתי לפה למען אחי, עמיתי וחבר טוב שלי. מילים לא יכולות לבטא את הצער שלי. הוא היה לי כמו אח קטן, ממש כמו משפחה שלי". קולו טורה הוסיף: "הוא היה שחקן אדיר ולוחם ענק. מותו גרם לי זעזוע רב".

גופתו של טיוטה, שכיכב טרם מעברו לסין במשך שבע עונות במדי ניוקאסל, תועבר לידי משפחתו שתקיים טקס קבורה פרטי בהשתתפות 50 בני משפחה וחברים קרובים.

מאמן הכדורגל, הרוו רנאר, מגיע לחוף השנהב לקראת הלווית שייק טיוטה. רויטרס
הוביל את טיוטה לזכייה באליפות אפריקה. הרווה רנארד/רויטרס
ארונו של שייק טיוטה בחוף השנהב. רויטרס
"טיוטה היה לוחם גדול ושחקן אדיר"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully