וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק שיגדיר תקופה: משחק מקדים על גמר הפיינל פור

גמר הפיינל פור הוא הרבה יותר מעוד גמר עבור הפועל ירושלים. הוא הרגע שבו נדע באמת מה גודל ההישג של פרויקט אורי אלון. משחק מקדים על כוכבית, מפתחות ושחקן אחד בירוק שיכול לשנות הכל

צילום מסך

הערב (21:00, ספורט 5) ייערך גמר הפיינל פור, כשהפועל ירושלים ומכבי חיפה ייאבקו זו מול זו על תואר אליפות ליגת העל בכדורסל לשנת 2017/2016.

פאנל משחק מקדים - הילה קובו, אהרל'ה ויסברג, אודי הירש ואורן יוסיפוביץ – התכנס לצורך האירוע ופתח בדיון שמנסה לסכם פעם אחת ולתמיד את שאלת "הכוכבית" שהודבקה בחוגים מסוימים לאליפות של הפועל ירושלים לפני שנתיים. מה הכוונה? האם ה"כוכבית" מוצדקת? ובעיקר - מה יקרה לה ולדיון בנושא אם ירושלים תנצח היום ותשלים שלושה גמרים ושתי אליפויות בשלוש שנים, או לחילופין – שוב תפסיד בגמר ליריבה שאינה מכבי תל אביב ועם תקציב נמוך משמעותית משלה?

בנוסף, הפאנל ינתח את המפתחות שעשויים להעניק לכל אחד מהצדדים את הצלחת היום, ויענה על השאלה האם מכבי חיפה מסוגלת לייצר שוב תצוגה מרשימה כמו זו שסיפקה בחצי הגמר. לפני כל אלה, הפאנל דן באי העפלתה של מכבי תל אביב בפעם השלישית ברציפות לגמר. צפו בתכנית לקראת רגע השיא של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully