וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: פלויד מייוות'ר וקונור מקגרגור ייפגשו לקרב ב-26 באוגוסט

זה קורה: ועדת הספורט של נבאדה אישרה וכך גם השניים, שייכנסו לזירה בווגאס בעוד כחודשיים. מייוות'ר פייבוריט ברור ורוצה מאזן 0:50, לוחם ה-UFC ינסה להדהים. הרווחים צפויים לעמוד על כ-600 מיליון דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש למקגרגור סיכוי מול מאני מייוות'ר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

סופסוף, זה קורה. ב-26 באוגוסט יתייצבו בזירה שתוקם ב-T מובייל ארנה במלון MGM השוכן בווגאס, פלויד מייוות'ר וקונור מקגרגור לקרב האגרוף לו המתין בשקיקה עולם הספורט במשך זמן רב כל כך ושעשוי להכניס, על פי ההערכות, למעלה מ-600 מיליון דולר.

הלילה (בין רביעי לחמישי) ניתן האישור הרשמי לקרב המדובר ושני המתאבקים בו סיפקו את האישור שלהם ברשתות החברתיות. על פי נשיא ה-UFC, דיינה ווייט, כל אחד מהמתאגרפים בקרב יידרש לשקול עד 70 ק"ג בעת האירוע, כאשר הקרב עצמו יורכב מ-12 סיבובים. ועדת הספורט של נבאדה אישרה את קיום הקרב בתאריך המיועד, זאת לאחר משא ומתן ממושך בין הצד של מייוות'ר לזה של מקגרגור.

מייוות'ר, שמחזיק במאזן 0:49 בקריירה המקצוענית שלו, שנמשכה מ-1996 ועד 2015, כבר הודיעה על פרישה, אך החליט לחזור בניסיון להשלים 0:50 עגול. הרווח האישי שלו על הקרב הצפוי אמור לעמוד על כ-100 מיליון דולר. מקגרגור לעומתו, מגיע מזירת אמנויות הלחימה ועבורו יהיה זה קרב אגרוף ראשון בחיים, בין אם כחובבן או כמקצוען. בקרב האחרון שלו בזירת ה-MMA הוא הביס בנוקאאוט את אדי אלבארס והפך ללוחם הראשון אי פעם שמחזיק בשתי חגורות אליפות של ה-UFC בו זמנית.

מייוות'ר הוא כמובן הפייבוריט הגדול לזכות בקרב, כאשר על פי סכנויות ההימורים בלאס וגאס, לפחות כרגע, כדי להרוויח 100 דולר יהיה עליכם להשקיע 1000 דולר אם תהמרו על ניצחון שלו. 100 דולר על ניצחון של מקגרגור יניב למהמרים רווח של 650 דולר.

מייוות'ר מאשר את הקרב

מקגרגור כבר בשלב העקיצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully