וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שלחה טיוטת חוזה לארון ג'קסון: "יש מו"מ מתקדם"

14.6.2017 / 18:38

החתמה ראשונה בפגרה? הצהובים ממתינים לתשובתו של הרכז, שסיים חוזה בצסק"א מוסקבה ועשוי לעזוב אחרי חמש עונות. גאודלוק מסכם עונה: "מקווה לחזור לכאן, נראה מה יקרה בשבועות הקרובים"

one

אחרי שסיכמה עם דיוויד בלאט בימים האחרונים, מכבי תל אביב מתפנה להרכיב את הסגל לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה שלחה טיוטת חוזה לארון ג'קסון וממתינה לתשובתו. כפי שפורסם כאן, ג'קסון נמצא בראש סדר העדיפויות של הצהובים ובמכבי מספרים ש"המו"מ בין הצדדים מתקדם".

ג'קסון (31, 1.91 מ') החל את הקריירה האירופית שלו באנטליה ב-2009. לאחר מכן עבר גם בווירטוס בולוניה ובילבאו, לפני שהצטרף לצסק"א מוסקבה בקיץ 2012. בשורות קבוצת הפאר הרוסית נע בין מעמדו כשחקן חמישייה לשחקן ספסל, ואשתקד העמיד ממוצעים של 8.8 נקודות ו-3.6 אסיסטים למשחק במסגרת היורוליג. אמש, לאחר שרשם את משחקו האחרון במדי צסק"א, שזכתה פעם נוספת ב-VTB, אמר: "היו לי חמש שנים נפלאות בצסק"א. עכשיו אחתום בקבוצה שמגלה בי את העניין הכי גדול ושבה הכי רוצים לראות אותי. כמובן שזו חייבת להיות קבוצת יורוליג".

עוד בנושא:

הפסדים שמספיקים לעשר שנים: מספרי העונה העלובה של מכבי תל אביב
מסתמן: דיוויד בלאט ימונה בקרוב רשמית למאמן מכבי תל אביב
משעור, דיברתולומאו, טיוס: תוכנית השיקום המלאה של מכבי תל אביב

שחקן צסק"א מוסקבה ארון ג'קסון. GettyImages
בדרך להיכל? ארון ג'קסון/GettyImages

בתוך כך, אנדרו גאולדוק אמר בשיחות עם מכבי שהוא מוכן להפחית בשכרו בעונה הבאה כדי להישאר בקבוצה. על פי החוזה המקורי בין הצדדים השחקן אמור להרוויח 2 מיליון דולר, שכר אותו מכבי לא תשלם.

אנדרו גאודלוק פרסם באינסטגרם פוסט סיכום עונה וכתב: "אתגעגע לרגעים האלה. תודה לכל האוהדים שתמכו בנו ולמכבי תל אביב שנתנה לי להיות איתה העונה. אני מקווה לחזור גם בעונה הבאה, אבל נראה מה יקרה בשבועות הקרובים".

שני שחקנים נוספים אשר עימם מכבי מקווה לסגור הם ג'ון דיברתולומאו ממכבי חיפה וכרם משעור מבני הרצליה. גורם במכבי תל אביב טוען ש"אנחנו מקווים לסגור עם משעור ודיברתולומאו כבר בימים הקרובים, זו המטרה". למשעור יש סעיף יציאה מהרצליה על סך 50 אלף דולר.

עוד באותו נושא

ארון ג'קסון אחרי סיום העונה של צסק"א: "אלך לקבוצה שהכי רוצה אותי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully