וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה הבאה של מכבי תל אביב: "מצדי שאף אחד לא יישאר"

13.6.2017 / 0:05

לנדסברג ורוב הזרים צפויים לעזוב, פניני מתנדנד, ייעשה ניסיון לצאת גם מהחוזים עם סמית' ומקל. משעור, דיברתולומאו וטיוס בראש רשימת הישראלים המועמדים. היחיד שבטוח: שגב. תוכנית השיקום של מכבי תל אביב

one

זה כבר הפך לעניין שבשגרה: מכבי תל אביב הודחה הערב (שני) בפעם השלישית ברציפות בחצי גמר הפלייאוף בישראל, אחרי הפסד 85:74 למכבי חיפה, והמהפכה הבאה כבר בדרך. "מצדי שאף אחד לא יישאר", אמר גורם במועדון.

בפועל, רק שחקן אחד בטוח בהישארותו בקבוצה וזהו איתי שגב. למכבי יש תוכניות מפורשות לגבי העונה הבאה, אך זכות ההחלטה והבחירה תינתן על פי הבטחת ההנהלה למאמן המיועד דיוויד בלאט ולמנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ'.

עוד בנושא:

אין קסמים, אין הפתעות: מכבי חיפה הביסה 74:85 את מכבי תל אביב ועלתה לגמר הפיינל פור
אריק שיבק: "כואב לי מאוד". גאודלוק: "זו פעם ראשונה שאני בקבוצה מפסידה"
הקאמבק קרוב מתמיד: דיוויד בלאט סיכם במכבי תל אביב

שחקן מכבי חיפה ווילי וורקמן מול שחקני מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר, אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
ניקוי אורוות. שוב. מכבי תל אביב מתכוננת לקיץ/ברני ארדוב

סילבן לנדסברג חתום לעונה נוספת, אבל סביר להניח שהמשחק הערב, בו לא שותף כלל, היה האחרון שלו בצהוב. גם עתידו של גל מקל מוטל בספק, אף שגם הוא חתום לעונה הבאה, וייעשה ניסיון לצאת גם מהחוזה הכבד עליו חתום דווין סמית' בגובה כ-1.2 מיליון דולר נטו.

השינוי המשמעותי, לפחות מבחינה תודעתית, עשוי להגיע מכיוון של הקפטן גיא פניני, שמסיים חוזה וכלל לא בטוח שיקבל הצעה לחדשו. גם יוגב אוחיון מסיים חוזה וההחלטה לגביו טרם התקבלה.

בקרב הזרים יש רק שני שחקנים בעלי סיכוי להישאר, בהתאם להחלטת בלאט: האחד הוא אנדרו גאודלוק, שאף הביע בימים האחרונים נכונות לוותר על חלק משכרו כדי להמשיך במכבי; והשני הוא קווינסי מילר, שלגביו יש התלבטות ממשית.

ומי יבוא? השוק הישראלי אינו משופע באופציות, והמועמדים המובילים להצטרף הם ג'ון דיברתולומאו ממכבי חיפה, כרם משעור מבני הרצליה ואלכס טיוס מגלאטסראיי. גורם במכבי תל אביב טוען ש"אנחנו מקווים לסגור עם משעור ודיברתולומאו כבר בימים הקרובים, זו המטרה". למשעור יש סעיף יציאה מהרצליה על סך 50 אלף דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ספסל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם שחקנים עם חוזה יצטרכו ללכת. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במכבי תל אביב היו רוצים מאוד לראות את בראד וונאמייקר, רכזה המצוין של דרושפאקה, ממשיך בשיתוף הפעולה הפורה שלו עם בלאט. זו לא תהיה משימה פשוטה: על פי דיווחים שיצאו בשבועות האחרונים בטורקיה, חברת "דואוש" שמעבירה את תמיכתה מדרושפאקה לפנרבחצ'ה עשויה למשוך אותו יחד איתה לאלופת אירופה.

עוד בגזרת הזרים: במכבי מעוניינים בניקולה מילוטינוב המשחק באולימפיאקוס (22, 2.13), והעמיד העונה ממוצעים של 4.4 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק. מגעים ראשונים עם השחקן כבר החלו. שחקן פנים נוסף בו הצהובים מעוניינים הוא סנטר ולנסיה בויאן דובלייביץ', שלא ימשיך בקבוצתו. בגזרת הגארדים השמות הבולטים הם דריוס אדאמס, שהצטיין לפני שתי עונות בבאסקוניה (שיחק בעונה החולפת בסין) וארון ג'קסון, שמסיים חוזה בצסק"א מוסקבה וכבר סיפר בעבר על רצונו להצטרף למכבי תל אביב.

אריק שיבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם מזרחי לא יישאר על הספסל. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully