וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון עומדת לדין בגין אירועי המשחק נגד חיפה: "תביעה לא ראויה"

14.6.2017 / 18:23

בחולון הופתעו לגלות כי הם עומדת לדין בעקבות התקרית בין אוהדי הקבוצה למאבטחים בסיום המשחק השלישי נגד מכבי חיפה ברבע הגמר: "לא ברור מהי מטרת תובע האיגוד, זו תביעה לא מציאותית"

one

בווידאו: תקציר משחק 3, בו אוהדי חולון התפרעו

הפועל חולון הופתעה היום (רביעי) לגלות כי הם עומדים לדין בגין התגרה בין אוהדי הקבוצה למאבטחים בסיום המשחק השלישי ברבע גמר הפלייאוף בינם לבין מכבי חיפה. כמו כן הקבוצה תעמוד לדין בגין השלכת הקונפטי מצד האוהדים שלה בתחילת המשחק. בקבוצה ביקשו לדחות את הדיון שנקבע למחר כדי לאפשר להם להתכונן לדיון.

"אני פשוט המום מעצם הגשת כתם התביעה, דוח משקיף המשחק הוגש נקי וללא ציון אירועים מיוחדים, כך גם דוחות שופטי המשחק שאינם כוללים שום הערות", ציין יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו בהודעת המועדון, "מוזר ואף תמוה שתובע איגוד הכדורסל נשען באופן סלקטיבי על קטעי וידאו שמצדדים לכאורה בדעתו. יש בידנו תצהירים חתומים, תמונות ואף עדויות מהשטח של עיתונאים ואנשי אבטחה המעידים על כך שהמאבטחים הם אלה שתקפו אוהדים שלנו וזרקו עליהם כסאות, עובדה שבאופן תמוה נעלמה מעינו של היועץ המשפטי שלא טרח כלל להזכיר זאת בכתב התביעה. אוהדי הקבוצה שנפגעו פיזית בתקרית המדוברת הגישו תביעה נגד המאבטחים בגין התקיפה, גם בדו"ח המשטרה מצויין שהאירוע היה בשליטה מלאה והסתיים תוך מספר דקות, חבל מאוד שחברת האבטחה שתפקידה להגן על הקהל שבא ליהנות מאירוע ספורטיבי תוקפת אוהדים.

"חשוב לציין שהאירוע התרחש בסמוך ליציע לאחר המשחק ולא על הפרקט בזמן המשחק. לא ברור מהי מטרת תובע האיגוד ומה הקשר שלו לעניין. באם מישהו סרח ישנן את רשויות החוק שימצו את הדין עם האשמים. אני בגופי עשיתי כל ניסיון על מנת למנוע התלקחות מיותרת. התביעה לא ראויה ולא מציאותית בעליל, חבל שזה הגיע לכך, מציע לתובע לבדוק מתי לאחרונה הועמדנו לדין על התנהגות פרועה או חמור מכך", מוסיף לנציאנו.

על נושא הקונפטי הוסיף יו"ר חולון: "נושא הקונפטי הוא לא פחות ממביך , במקום להתעסק בזוטות ובגלילי נייר שמוסיפים צבע ואווירה ומהווים חגיגה לעיניים ,בטח במשחקי פלייאוף, מאשימים ומטילום קנסות המדמים התפרעות אוהדים. לא ברורה האיפה ואיפה שעולה מכתב התביעה שכן זריקת גלילי הנייר במשחק פלייאוף אחר מהשבועיים האחרונים כלל לא הוביל להעמדה לוועדת משמעת. אנו דוחים את כל ההאשמות על הסף ומקווים שבית הדין ינהג בשכל ישר ויבטל את התביעה".

אוהדי הפועל חולון מתפרעים. ברני ארדוב
עכשיו נזכרתם? אוהדי חולון מתפרעים במשחק 3/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully