וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: האופציה על עידן שמש מומשה, ישראל זגורי קיבל פניה

14.6.2017 / 17:59

ז'אירו סווירסקי נתן את הסכמתו, כל שנותר הוא לסגור את פרטי החוזה עם החלוץ. בנוסף לזגורי, גם כליבאת קיבל פנייה. גורמים המקורבים לוויליאם סוארס הציעו אותו לקבוצה מהמגזר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הנהלת בני סכנין הודיעה לחלוץ עידן שמש שהיא מתכוונת לממש את האופצייה עליו. לקבוצה היה עד מחר (חמישי) להחליט אם לעשות כן ולאחר שהמאמן החדש ז'אירו סווירסקי נתן את הסכמתו, קיבל שמש את ההודעה. כעת החלוץ וראשי המועדון ייפגשו כדי לדון בפרטים מהחוזה, אך ההערכה שהדברים יסתדרו ושמש ימשיך לעונה נוספת במועדון.

מלבד שמש, בקבוצה רוצים מאוד את ישראל זגורי. הקשר קיבל הצעה מסכנין, שמקווה לסגור את העסקה בתקופה הקרובה. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא מוחמד כליבאת, שכיכב בשורותיה לפני מספר עונות. כליבאת סיים את העונה בהפועל רעננה ובסכנין קבעו איתו לשבת בקרוב כדי לנסות לסכם על חזרתו למועדון.

אשר לזרים, סכנין נמצאת במשא ומתן עם שני שחקנים שסווירסקי מעוניין מהם מאוד. בימים האחרונים החלו גורמים המקורבים לוויליאם סוארס להציע אותו לאנשי סכנין. הברזילאי לא בתוכניות של הפועל באר שבע והמאמן החדש יצטרך להחליט האם הוא מעוניין בבלם נוסף, שכן יש לו את אברהם פאס, סארי פלאח ומארון גנטוס.

בסכנין יחלו את ההכנות לעונה הבאה בשני ביולי, כשהמטרה היא לצאת למחנה אימון בפולין. בניגוד לעונות האחרונות, בקבוצה מתכוונים להתאמן במגרש האימונים החדש שנבנה בעיר ולא באצטדיון עצמו.

עוד בנושא:

בני סכנין הציגה את ז'אירו סווירסקי. גבריאל לימה עשוי להצטרף לצוות

ישראל זגורי שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
על הכוונת של סכנין. זגורי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully