וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הציגה את ז'אירו סווירסקי. גבריאל לימה עשוי להצטרף לצוות

12.6.2017 / 18:00

המאמן היהודי-ברזילאי הוצג רשמית: "אני מאמן מאז 1995, אלמד את הכדורגל בישראל". אבו יונס: "זה הימור, מקווה שנצליח יחד". איימן חלאיילה מונה לעוזרו, גם חלוץ העבר מועמד

ז'אירו סווירסקי מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"החלטתי להגיע כי אהבתי מה ששמעתי". ז'אירו סווירסקי/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין הציגה הערב (שני) במסיבת עיתונאים רשמית את מאמנה החדש, ז'אירו סווירסקי. המאמן היהודי-ברזילאי בן ה-49, ששמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם לעונה אחת במועדון. סווירסקי אימן את יאנגון יונייטד וזכה עמה באליפות מיאנמר. בעבר אימן גם את נבחרת ברזיל במכביה.

איימן חלאיילה הוצג כעוזר המאמן החדש של סווירסקי, כאשר במועדון שוקלים לצרף לצוות גם את גבריאל לימה, חלוץ העבר הברזילאי שהיה שותף לזכייה ההיסטורית בגביע המדינה ב-2004. בנוסף, ככל הנראה יצורף איש צוות ברזילאי שיהיה אחראי על ניתוח סטטיסטי ועל וידאו של יריבות.

עוד בנושא:

חשיפת וואלה! ספורט: ז'אירו סווירסקי על סף סיכום בבני סכנין

seperator

סווירסקי אמר במסיבת העיתונאים: "אני רוצה להודות לכל מי שהגיע לכאן. לנשיא ולכל אנשי המועדון שרוצים לעבוד איתי ובוטחים בי. אני מכיר את הכדורגל בישראל. הכדורגל היום הוא גלובלי, לא רק בישראל או בברזיל. אני מבין בכדורגל. אני יכול ללמוד על הכדורגל בישראל, אנשים יכולים לעזור לי. לא חשתי צורך להביא צוות משלי מברזיל. אנחנו נסתדר טוב עם הצוות הקיים. עבאס סואן סיפר לי הרבה על סכנין. על העיר, השחקנים והאוהדים. החלטתי להגיע כי אהבתי מה ששמעתי".

על הקדנציה שלו באחי נצרת: "קיבלתי הזמנה לעבוד בקבוצה הבוגרת, אך כשהגעתי הוצעה לי קבוצת הנוער. סירבתי ועזבתי, ואני לא מעוניין לדבר על כך יותר".

על הרזומה שלו: "התחלתי לאמן בשנת 1995. ב-2004 עברתי למלטה, ולאחר מכן עבדתי גם בדרום קוריאה, אורוגוואי ומיאנמר, שם זכיתי באליפות עם יאנגון יונייטד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ז'אירו סווירסקי מאמן בני סכנין (שמאל) עם איימן חלאיילה עוזר מאמן בני סכנין, חאלד חלאיילה קפטן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עוזר המאמן החדש איימן חלאיילה עם הקפטן חאלד חלאיילה והמאמן ז'אירו סווירסקי/אדריאן הרבשטיין

היו"ר מוחמד אבו יונס: "בני סכנין תמיד הייתה חממה ומקום לשחקנים ערבים, יהודים וזרים. השנה בחרנו במאמן זר. היום גם החלטנו על עוזר, איימן חלאיילה, שהוא דמות סכנינאית ידועה. מאמן ישראלי לא מבטיח הצלחה. זה תמיד הימור, אתה לא יכול לדעת אם המאמן יצליח. אני מקווה שהמאמן החדש יצליח. אני מאמין שאם נהיה יחד, נוכל להצליח. הקשר נוצר דרך הסוכן של המאמן, שנתן לנו המלצה. עבאס סואן נשלח לברזיל ועשה סקאוטינג יחד עם המאמן. ראינו את הרזומה שלו והחלטנו ללכת עליו.

"אנחנו עברנו את התקופה שסכנין קבוצת תחתית. אנחנו רוצים להפוך לקבוצת פלייאוף עליון לגיטימית, שמטפסת כמה שיותר למעלה בטבלה. לא יוצאים בהצהרות ונשארים עם הרגליים על הקרקע. תהיה שנה קשה יותר מבשנה שעברה. אם נצליח להישאר בפלייאוף העליון, זו מבחינתנו הצלחה. אם לא נביא שלושה או ארבעה זרים ברמה גבוהה, יהיה לנו קשה מאוד".

על חיזוק אפשרי: "מהיום אנחנו מתחילים לעבוד. יש מאמן, הצוות המקצועי מוכן. אנחנו לא רצינו להחתים שחקנים ישראלים עד שנקבל את הסכמתו של המאמן. אנחנו במו"מ עם ישראל זגורי, הכוונות הן טובות. הוא רוצה לשחק אצלנו וגם אנחנו רוצים אותו. איסמעיל ריאן הוא שחקן מצוין, אבל כנראה שלא נוכל לקנות את כרטיסו. יכול להיות שנשאיל אותו".

על שחרור יובל אבידור: "לא היה חכם ומקצועי להחתים שחקן לפני שהיה מאמן. אני אוהב אותו גם כשחקן וגם כבנאדם, אבל הוא היה חסר סבלנות וחתם במקום אחר. אנחנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו".

עוזר המאמן איימן חלאיילה: "אני מודה על הזכות להיות כאן ולהיות חלק מהצוות המקצועי של בני סכנין. זה כבוד גדול לכל מאמן, במיוחד למאמן מהמגזר הערבי. אני מקווה שיחד אני וז'אירו, עם כל הצוות המקצועי והקהל הנפלא, נביא הצלחות. אני חזרתי הביתה. הייתה לי עונה טובה. זה כבוד להיות בסכנין, שיחקתי כאן מאז שהייתי ילד. בשבילי זו קפיצת מדרגה".

ז'אירו סווירסקי מאמן בני סכנין (אמצע) עם מוחמד אבו יונס, איימן חלאיילה, חאלד חלאיילה. אדריאן הרבשטיין
בני סכנין יוצאת לדרך חדשה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully