וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: המאמן היהודי-ברזילאי ז'אירו סווירסקי על סף סיכום

המאמן בן ה-49, שזכה באליפות מיאנמר, נמצא כבר תקופה ארוכה במשא ומתן עם הנהלת המועדון, ובסכנין מעריכים שבימים הקרובים העסקה תיסגר. לתפקיד עוזר המאמן צפויה להתמנות דמות מקומית

ז?אירו סבירסקי מאמן ברזילאי. טוויטר, צילום מסך
סווירסקי עם עבאס סואן/צילום מסך, טוויטר

ז'אירו סווירסקי, מאמן יהודי ברזילאי, נמצא על סף סיכום בבני סכנין לתפקיד מאמן הקבוצה. המאמן בן ה-49 נמצא כבר בתקופה ארוכה במשא ומתן עם הנהלת המועדון, ונראה שבימים האחרונים חלה התפתחות ובהנהלה מעריכים שבימים הקרובים העסקה תיסגר.

סווירסקי אירח בשבוע האחרון את הסקאוט של המועדון, עבאס סואן, וזה צפה איתו ביחד בשחקנים, בין היתר מגרמיו. סווירסקי בשלב זה לא צפוי להביא איתו צוות זר, כשמאמן הכושר, חואן קרלוס, צפוי להישאר בתפקידו ובמועדון מעוניינים להציג לתפקיד עוזר המאמן מישהו עם זהות מקומית. בין היתר, יצטרך המאמן להחליט לגבי שחקנים שמסיימים תקופת השאלה ובראשם עידן שמש. כמו כן, המגן השמאלי וונדרסון ישאר, ואליו צפויים להצטרף בין שניים לשלושה זרים ברזילאים נוספים.

סווירסקי אימן בעבר את נבחרת ברזיל שהגיעה למכביה ועבד במחלקת הנוער של גרמיו וגואראני. ב-2011 אימן את נקאקסר ליונס ממלטה ובשנים האחרונות עבד בליגה במיאנמר, שם זכה באליפות עם יאנגון יונייטד.

עוד בנושא:

בני סכנין הודיעה ליובל אבידור שהוא לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה
מחמוד קנדיל סיכם על הארכת חוזהו בבני סכנין: "אין מאושר ממני"

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully