וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן אסנטי הודיע על פרישה בגיל 28: "עובר לארה"ב ומתחיל מחדש"

קפטן עירוני נהריה החליט לתלות את הנעליים: "מרגיש בר מזל שהיתה לי הזדמנות לגור בנהריה ולשחק בנהריה תמיד יישאר לי טעם מתוק מהתקופה האחרונה של הכדורסל"

one

בווידאו: תקציר משחקו האחרון של ערן אסנטי בקריירה

בגיל 28, ערן אסנטי הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורסל אחרי שמונה עונות בליגת העל. קפטן עירוני נהריה, ששיחק בנבחרות הצעירות של ישראל, הודיע במכתב לאוהדים כי החליט לפתוח דף חדש עם אשתו הטרייה ולעבור לארצות הברית.

אסנטי (1.93 מ') גדל במחלקת הנוער של אליצור נתניה ושיחק בהפועל גלבוע/גליל, הפועל לב השרון ומכבי הוד השרון, לפני שהצטרף לעירוני נהריה בקיץ 2013.

"קצת קשה לסכם תקופה של ארבע שנים בנהריה בכמה שורות", כתב הקפטן לאוהדים, "מה שכן אני יוכל להגיד זה שבאמת אני מרגיש בר מזל שהייתה לי ההזדמנות לגור בנהריה ולשחק בנהריה, להכיר אנשים מדהימים שנתנו לי, ילד שגדל בנתניה, הרגשה של בן בית על המגרש ומחוץ למגרש. ההנהלה שדאגה להכל ונתנה לכולנו ולי בפרט את התחושה של משפחה חמה ואוהבת ולקהל החם, האוהב והמחבק, שתומך ודוחף לאורך כל הדרך. אני באמת רוצה להודות לכולם על האפשרות שניתנה לי להיות שחקן עירוני נהריה וקפטן של הקבוצה המדהימה הזו".

אסנטי הוסיף וסיפר על הבחירה שלו: "ההחלטה של פרישה לא קלה אבל לכל דרך יש סיום והתחלה חדשה. החלטתי יחד עם אשתי ג'יימי לעבור לארצות הברית ולהתחיל מחדש. תמיד יישאר לי טעם מתוק מהתקופה האחרונה של הכדורסל שאותה ביליתי בנהריה ולנהריה תמיד תישאר פינה חמה בלב שלי".

ערן אסנטי אסרה שחקן עירוני נהריה. ג'יני
אומר שלום. אסנטי/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully