וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד עדיין לא מוותרת על האפשרות להשאיר את מאיר טפירו

14.6.2017 / 17:10

בקבוצה שומרים על קשר עם המאמן שהודיע כי יעזוב ועל הפרק עומדת הצעה חדשה שעשויה להשאירו. אם בכל זאת יעזוב, שני המועמדים בכירים להחליפו הם רמי הדר ועוזרו של טפירו יונתן אלון

one

מכבי אשדוד/באר טוביה עדיין לא ויתרה על מאיר טפירו כמאמן הקבוצה לקראת העונה הבאה. כזכור, לפני כשבועיים נודע כי הקבוצה מעיר הנמל ביקשה ממאמנה מהעונה החולפת לקצץ כמחצית משכרו לקראת העונה הבאה, והוא סירב ולמעשה סיים את דרכו במועדון. אלא שבאשדוד שמרו על קשר עם טפירו ונציגו, ובימים האחרונים נכנסה הצעה חדשה ומשופרת לטפירו, כשגורמים במועדון מקווים שתקרב את הישארותו במערכת.

שני מועמדים נוספים שנחשבים חזקים בקרב הנהלת אשדוד לתפקיד הם רמי הדר, שאימן בעונה שעברה את מכבי תל אביב והפועל תל אביב, ומשתי הקבוצות התפטר, ועוזר המאמן יונתן אלון, שמוערך מאוד בקרב מעט בכירים בקבוצה. הדר אימן באשדוד בליגה הלאומית ופוטר מהקבוצה במהלך העונה, כשבסיום העונה אשדוד עלתה לליגת העל בעקבות העובדה שמספר קבוצות ויתרו על מקומן בליגה.

עונת הבכורה של מאיר טפירו כמאמן ידעה עליות ומורדות. לצד ניצחונות גדולים על מכבי תל אביב והפועל ירושלים, רשמה אשדוד תקופות ארוכות של הפסדים, דבר המקובל אצל קבוצה כל כך צעירה כפי שהיה למאמן חסר הניסיון. בסופו של דבר אשדוד רשמה ריצות גם בתחילת העונה וגם בסופה, ולקראת סיום העונה אף הייתה בתמונת הכניסה לפלייאוף, אך סיימה במקום ה-11.

מאמן מכבי אשדוד, מאיר טפירו. לירון מולדובן
יישאר בכל זאת? טפירו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully