וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עמית בן דוד צפוי לפרוש ולהתמנות לעוזרו של דני פרנקו

14.6.2017 / 15:08

השחקן בן ה-39, שעזר העונה לנס ציונה לעלות לליגת העל, צפוי לתלות את הנעליים אחרי קריירה בת 20 שנה ולהפוף לעוזרו של המאמן החדש של האדומים. השניים שיתפו פעולה בהפועל חולון

one

הפועל תל אביב צפויה למנות בקרוב את עמית בן דוד לעוזרו של דני פרנקו. למאמן החדש של האדומים הוצעו מספר שמות לתפקיד עוזר המאמן, לאחר שהעוזר בעונה שעברה, יוסי בונן חתם כמאמנה הראשי של הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית, ועל פי מספר גורמים הוא החליט לצרף את השחקן שיודיע על פרישה בגיל 39. השניים שיתפו פעולה בהפועל חולון בעונת 2010/11.

בן דוד העביר קריירה מכובדת בכדורסל הישראלי. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב במקביל לכך כיכב בתיכון מטרווסט ברעננה ועלה לבוגרים במכבי רעננה. אחרי שלוש עונות בבוגרים עבר להפועל חולון, המשיך בליגת העל בהפועל צפת, ואחרי עונה בעירוני נהריה ומכבי ראשון לציון מצא בית ראשון בעין שרה שם שיחק במשך ארבע שנים. בנדה המשיך לנדוד ועבר בהפועל גלבוע/עפולה, מכבי חיפה במשך שנתיים, עונה נוספת בחולון לפני שמצא בית שנה בקריירה בגיל 34 כששיחק ארבע שנים עם מכבי ראשון לציון והגיע עם הקבוצה לשלושה פיינל פורים. בעונת 2015/16 ירד לליגה הלאומית וחתם במכבי רעננה, והעונה העלה את עירוני נס ציונה לליגת העל. הוא מדורג במקום ה-135 בקלעי כל הזמנים של ליגת העל עם 2,226 נקודות.

עמית בן דוד עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
אתגר חדש. עמית בן דוד/ברני ארדוב

הפועל תל אביב עלתה השבוע לכותרות בעקבות המלחמה שהיא מנהלת עם בני הרצליה על אור לאומי, שבחר לשחק בשרון בשנתיים הבאות, למרות שחתם בקיץ שעבר לשלוש שנים במדים האדומים. הסגל של דני פרנקו כולל נכון לעכשיו את אדריאן בנקס, רביב לימונד, תומר גינת ודניאל איידן שאמור לחזור מהשאלה, כשלגבי שני שחקנים קיים סימן שאלה - תמיר בלאט, לו אופציית יציאה מהחוזה במדים האדומים, ומתן נאור שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בהפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully