וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביה: בנו של דניאל בריילובסקי ייצג את מקסיקו, טננבאום ישחק?

אריק בריילובסקי, בנו של שחקן העבר של מכבי חיפה, ייקח חלק בטורניר הכדורגל של המכביה. השוער היה אמור לשחק בברזיל, אך לוח הזמנים הצפוף של אימוני מכבי תל אביב עשוי למנוע זאת

שוער מכבי תל אביב דניאל טננבאום. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ירשום מכביה שנייה? דניאל טננבאום/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בנו של שחקן מכבי חיפה לשעבר דניאל בריילובסקי, אריק, יגיע לארץ וישתתף בחודש הבא במשחקי המכביה ה-20, במדי נבחרת מקסיקו.

דניאל אחר, טננבאום, מי שהיה השוער השלישי במכבי תל אביב בעונה החולפת, ונמצא בתוכנית שלו ג'ורדי קרויף לעונה הנוכחית, כבר נרשם למשחקי המכביה והיה מתוכנן לעמוד בשער נבחרת ברזיל. טננבאום, יוצא פלמנגו, כבר שיחק במכביה הקודמת, אבל הוא עלול להחמיץ את הטורניר הנוכחי בגלל לו"ז האימונים של סגנית האלופה על פי מסר שהועבר בימים האחרונים מקרויף.

נבחרת ארגנטינה מציגה נתון מעניין - זכייה במקום הראשון, כמעט בכל קבוצות הייצוג שלה, במשחקי הפאן-אמריקה האחרונים של הקהילות היהודיות. אוסבאלדו פביאן גרימברג בן ה-55, מי שהיה שחקן בולז סרספילד, ושיחק במכבי חיפה בסוף שנות ה-90 (היה חלק מהסגל האליפות של מכבי חיפה ב-1988-99) יגיע כמאמן הנבחרת הבוגרת. בנבחרת הזו אפשר למצוא למשל את גוידו ניקולייבסקי, אחיו של קשר מכבי הרצליה דייגו, יחד עם עוד שחקנים ששיחקו בעבר במחלקות נוער של מועדוני נחשבים בארגנטינה. בנבחרות הוותיקים יש מספר שחקנים ששיחקו בארץ.

נבחרת אורוגוואי תגיע עם נבחרת שסיימה לאחרונה במקום השני בטורניר האוניברסיטאות באורוגוואי. יש בה מספר שחקנים שמשחקים בקבוצות מליגות משנה באורוגוואי, את מאריו מנדלוביץ קשר ששיחק באוניברסיאדה ב-2013 במדי נבחרת אורגוואי בדרום קוריאה, ואת סנטיאגנו סאול ליטבין, קשר ששיחק בנבחרות הצעירות של אורוגוואי, ובנאסיונאל מונטוידיאו והיה אמור להצטרף בעונה החולפת לקרית שמונה ולעשות עלייה.

משחקי הכדורגל במכביה ייערכו ברובם בירושלים, כאשר בגילאי הנוער הם יתקיימו בחיפה ומשחקי הגמר לנבחרות הצעירות ייערכו באיצטדיון בעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully