וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: יוסאין בולט בפרו אבולושן סוקר, גוראן אריקסון פוטר בשיר

אגדת האתלטיקה הגשים את חלומו להיות כדורגלן במשחק המחשב החדש. המאמן השבדי עם שפל חדש בקריירה. שער סולו מדהים של נבחרת הודו, תמי אברהם רוקד ופרדיננד מצייץ על אמבפה

עריכת וידאו: מתן חדד

סוון גוראן אריקסון פוטר באמצעות שיר

הקריירה של המאמן בן ה-69 שהדריך בתחילת העשור הקודם את נבחרת אנגליה ידעה הרבה עליות ומורדות. היום היא הגיעה לאחת מנקודות השפל שלה. זאת לאחר שאיש המקצוע השבדי פוטר מקבוצתו הסינית שינז'ן באמצעות שיר.

אריקסון גילה על פיטוריו לאחר שבאתר המועדון פורסם שיר המברך את המאמן החדש לכבוד כניסתו לתפקיד, זאת מבלי להזכיר את אריקסון כלל. זמן קצר לאחר מכן הגיעה גם הודעת הפיטורין הרשמית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הריקוד של תמי אברהם

החלוץ הצעיר של צ'לסי צולם כאשר הוא מפזז לצלילי השיר המוכר "barbie girl", והתוצאה משעשעת ביותר.

יוסאין בולט יופיע בפרו אבולושן סוקר 2018

לוקאס הרננדס בילה את הלילה בתא המעצר

מגן אתלטיקו מדריד ממשיך להסתבך. ארבעה חודשים לאחר שנעצר יחד עם חברתו לאחר ויכוח סוער שניהלו באמצע הרחוב, מסתבר שהפרשה טרם הסתיימה. בני הזוג נענשו לאחר התקרית ההיא ב-31 ימי עבודות שירות וקיבלו צווי הרחקה הדדיים זה מזה למשך חצי שנה - אך התקשו לשמור על מרחק אחד מהשנייה.

הזוג נעצר הלילה בשדה התעופה במדריד לאחר שחזרו מחופשה משותפת באי הבאהמה. חברתו של הרננדס שוחררה אך הוא בעצמו נאלץ לבלות את הלילה במעצר, על הפרת צו ההרחקה. אז רבים או אוהבים?

הציוץ של ריו פרדיננד על קיליאן אמבפה

אמש התקיים משחק ידידות בין אנגליה לצרפת, ובלם נבחרת שלושת האריות לשעבר התפעל מילד הפלא של הטריקולור, שבישל את שער הניצחון לעוסמאן דמבלה. התגובה שלו הייתה ציוץ פשוט לכאורה, שהפך לוויראלי פשוט כי מדובר במה שכולם רוצים להגיד: "הוא בן 18!".

שער סולו אדיר של נבחרת הודו

ההודים גברו אתמול 0:1 על קירגיסטן במוקדמות המונדיאל, לא כדאי לכם לפספס את שער הניצחון המדהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully