וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיארטנסון: "התקשורת בישראל ממציאה חדשות, היה עלי לחץ גדול"

חלוץ מכבי תל אביב התראיין באיסלנד וסיפר: "בישראל אם אתה לא כובש במשחק אחד, אתה סופג ביקורת חריפה". על בניון: "הוא אף פעם לא מתעייף. מדהים שהוא לא שיחק בצורה קבועה"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

חלוץ מכבי תל אביב, וידאר קיארטנסון, התראיין בהרחבה באיסלנד וסיפר על חלק מהחוויות שלו בעונה החולפת. קיראטנסון שכבש 19 שערי ליגה (מלך השערים) ו-24 בכל המסגרות, לא שכח את הביקורת שהופנתה אליו פעמים רבות ודיבר גם על יוסי בניון וג'ורדי קרויף.

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"לא ידעתי כלום על הכדורגל הישראלי והייתי מאוד מבולבל". קיארטנסון/אדריאן הרבשטיין

"התחלתי היטב, אבל אז הגיעו חודשיים לא טובים. היה עלי לחץ גדול בגלל ששילמו עלי הרבה כסף. מספיק שלא תכבוש במשחק אחד והתקשורת בישראל תבקר אותך בחריפות. אחרי שלושה משחקים כבר אמרו שאני לא מספיק טוב. הביקורת מאוד קשה ואתה חייב להיות חזק מנטלית. אם הייתי בן 20, יכול להיות שהייתי לוקח את זה קשה ולא מצליח לישון בלילה.

"ג'ורדי קרויף לקח את המושכות בינואר והכול עבד כהלכה. מבחינה אישית, הייתה לי עונה טובה, למרות שהייתי מעדיף לסיים אותה עם תואר.

עוד בנושא:

בן מנספורד מונה למנכ"ל מכבי תל אביב: "מחכה לעבוד עם מיטש"
ליטו וידיגאל נחת בישראל: "אני מאמן מכבי תל אביב"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
וידאר קיארטנסון מכבי תל אביב חוגג עם יוסי בניון. ברני ארדוב
"בניון תמיד חיובי ושמח, אף פעם לא במצב רוח ירוד"/ברני ארדוב

"יוסי בניון הוא טיפוס נהדר. הוא תמיד חיובי ושמח, אף פעם לא במצב רוח ירוד. הוא יכול לשחק 90 דקות בכל שלושה ימים, זה ממש לא ייאמן. הוא אף פעם לא מתעייף. אבל הוא לא שיחק בצורה קבועה וזה מדהים.

"התקשורת בישראל ממציאה חדשות. למשל, חברים שלי לקבוצה ביקשו ממני להיפגש עם סוכן שהעביר הרבה שחקנים לבלגיה. בדרך כלל לא הייתי עושה את זה, אבל נעתרתי לבקשה. למחרת פורסמה תמונה שלי ושלו ביחד והיה כתוב שמכבי תל אביב תמכור אותי. הרבה אנשים אמרו לי שישראל היא המדינה שהכי קשה להתאקלם בה כי מיד אחרי שאתה מגיע, כל העיניים עלייך ואתה חייב להיות חזק. ההתנהלות של התקשורת שם פשוט מדהימה.

"בקיץ שעבר היו כמה קבוצות מלהיבות שהתעניינו בי - אחת מהן קבוצה שעלתה עכשיו לבונדסליגה בגרמניה - אבל הן לא היו מוכנות לשלם את מה שמאלמו ביקשה. מכבי הסכימה ואני חושב שמלאמו נהגה בחוכמה. לא ידעתי כלום על הכדורגל הישראלי והייתי מאוד מבולבל. התחלתי לבדוק את הדברים ואז מכבי הגישה לי הצעה שאי אפשר לסרב לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully