וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.6: ויקטור לינדלוף הוצג ביונייטד, טוליסו חתם בבאיירן

מוריניו מרוצה מהצטרפות השבדי שחתם ל-4 שנים: "יש לו עתיד גדול". הבווארים רכשו את קשר ליון תמורת 35 מיליון יורו. ברצלונה מימשה את האופציה על מרלון סנטוס, דוגאלס קוסטה בדרך ליובנטוס

ברוך הבא לבאיירן

העברות

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה רשמית כי הבלם בן ה-22 ויקטור לינדלוף שנרכש מבנפיקה חתם לארבע שנים. "אני מאושר להצטרף ליונייטד", אמר השבדי. ז'וזה מוריניו הוסיף: "הוא שחקן מוכשר מאוד עם עתיד גדול".

* באיירן מינכן השלימה את רכישתו של הקשר הצרפתי קורנטן טוליסו תמורת סכום המוערך בכ-35 מיליון יורו. טוליסו בן ה-22, שמגיע לגרמניה מליון, חתם עד 2022 ויהיה הצרפתי השלישי בקבוצה יחד עם פרנק ריברי וקינגסלי קומאן. לידיעה המלאה

* עוד בגרמניה: ר.ב. לייפציג הודיעה על רכישתו של קשר גלאטסראיי ברומה (22), שנחשב ל"ריברי הבא".

* ברצלונה הודיעה שהחליטה לממש את האופציה על מרלון סנטוס, שיישאר במועדון בשלוש השנים הבאות. הברזילאי בן ה-21 שיחק אשתקד שני משחקי ליגה בקבוצה הבוגרת, ואת רוב זמנו בילה בברצלונה ב'.

שמועות

* לפי דיווח בטלגרף, ארסנל עובדת כדי לנסות לצרף את קיליאן אמבפה, אלכסנדרה לקאזט ותומא למאר. כמו כן, מדווח שם שהתותחנים מאבדים תקווה לגבי האפשרות שיצליחו להשאיר את אלכסיס סאנצ'ס.

* על פי 'בילד', יובנטוס ובאיירן מינכן סכיכמו על העברת דוגלאס קוסטה לטורינו תמורת 40 מיליון יורו, זאת לאחר שאנשי יובה נפגשו עם סוכנו של השחקן והצדדים סיכמו על חוזה של שישה מיליון יורו לעונה.

* נשיא ליון ז'אן מישל אולאס אמר שלא יעמוד בדרכו של אלכסנר לקאזט אם יבקש לעבור למועדון בצרפת, אפילו אם זו תהיה פריס סן ז'רמן.

* אברטון עשויה לפנות למלאגה כדי לרכוש את החלוץ סנדרו ראמירס, מחירו צפוי להיות כ-6.5 מיליון יורו. הכחולים עשויים לצרף גם את דייבי קלאסן, קפטן אייאקס.

* ווסט ברומיץ' עשויה להחתים את ג'ון טרי, בו גם אסטון וילה הביעה עניין.

* האם ג'ו הארט יישאר בטורינו? באיטליה טוענים כי אופציית השוער, ששיחק בקבוצה כמושאל ממנצ'סטר סיטי בעונה החולפת, חזרה להיות רלוונטית בעקבות כישלון השיחות שניהלה טורינו עם פריס סן ז'רמן, בנוגע לסלבטורה סיריגו.

* בלונדון איבנינג ניוז מדווחים שווסטהאם מעוניינת בחלוץ ארסנל אוליבייה ז'ירו. החוזה של הצרפתי בצפון לונדון מסתיים בקיץ 2019.

* מילאן מעוניינת בחלוץ פיורנטינה ניקולה קאליניץ', שמחירו צפוי לעמוד על 30 מיליון יורו.

* צ'לסי תחתים כנראה את ווילי קבאז'רו, השוער בן ה-35 ששוחרר ממנצ'סטר סיטי.

* טוטנהאם מתכוננת ליום שאחרי קייל ווקר, שצפוי לעבור למנצ'סטר סיטי, וסימנה את ריקרדו פריירה מפורטו כמועמד הבכיר להגיע במקומו. מחירו של המגן מוערך בכ-20 מיליון ליש"ט.

* טוטנהאם משמשת גם כצלע השלישית במירוץ אחר מגן מונאקו ג'יבריל סידיבה, בו מעוניינות גם ארסנל ומנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully