וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דר וארט: "התאמנתי עם רונאלדו, הטכניקה שלי הרבה יותר טובה"

ההולנדי עם אמירות מפתיעות: "מבחינה פיזית אין לכריסטיאנו מתחרים, אבל יש טובים ממנו בשליטה בכדור". וגם: וראן חושף פרטים מחדר ההלבשה של ריאל, מחמיא לזידאן ועוקץ את מוריניו

one

אחרי היכולת המופלאה בעונה החולפת, יש אולי שחקן אחד שיכול לטעון שהוא עדיף על כריסטיאנו רונאלדו. את רפאל ואן דן וארט, בכל אופן, זה לא מעניין ובראיון שהעניק אמש (שני) לתקשורת הספרדית הוא הפתיע כשטען: "הטכניקה שלי טובה יותר מזו של רונאלדו".

הקשר ההולנדי בן ה-34, כיום במידטיילנד הדנית, שיתף פעולה עם רונאלדו במשך עונה אחת בריאל מדריד, שהייתה גם עונתו הראשונה של הפורטוגלי במדי הבלאנקוס. "כריסטיאנו פנומנלי, באמת. כל מי שהתאמן איתו יכול להעיד שמדובר באתלט מדהים, אבל לא חושב שאגזים אם אומר שהטכניקה והשליטה בכדור שלי יותר מרשימים. כנראה שהרבה יתקפו אותי על האמירה הזאת, אבל זו האמת".

ואן דר וארט הוסיף ש"רק באימונים אתה מבין עד כמה הוא מתוחזק פיזית ועד כמה הוא שומר על עצמו ועל הגוף שלו כמו על מקדש. אבל מבחינה טכנית יש טובים ממנו".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל לפני רפאל ואן דר וארט שחקן נבחרת הולנד. AP
אז למי יש טכניקה טובה יותר? רונאלדו מול ואן דר וארט/AP

עוד בריאל מדריד: רפאל וראן העניק ראיון למגזין "פראנס פוטבול" בו העלה כמה פרטים מעניינים על הדינמיקה בחדר ההלבשה של הבלאנקוס. "מי שיצר את האווירה הרגועה והמשוחררת הם כריסטיאנו, ראמוס ומרסלו. ההצלחה של זידאן באה בזכות הגישה שלו. הוא זורם עם האווירה שהמנהיגים שלנו הטביעו בקבוצה, הוא רגוע מאוד ואף פעם לא משתנה בהתאם לנסיבות. הוא לא מדבר הרבה, אבל כשזה קורה, יש לדברים שלו משמעות מיוחדת. הוא לחלוטין ממוריניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully