וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון מגיב לביקורות של אוהדי מכבי ראשון לציון: "פוגע ומאכזב"

13.6.2017 / 19:20

שחקן הכתומים הגיב בקבוצת פייסבוק לביקורות שהושמעו נגדו: "עצוב לקרוא שאני מזייף פציעות ושלא בא לי להיות פה". בקבוצה נותנים לו גב: "שון הביא לנו אליפות, לא נשכח לו את זה בחיים"

one

מכבי ראשון לציון נפרדה אמש (שני) מתואר האליפות שלה לאחר שהפסידה בחצי גמר הפיינל פור 93:76 להפועל ירושלים. הקבוצה של שמוליק ברנר החזיקה מעמד קצת יותר ממחצית, לפני שראתה את ג'רום דייסון פותח מבערים ומוביל את קבוצתו לריצה שהפכה את הרבע האחרון לגארבג' טיים ארוך. בקבוצה קיימת ביקורת על ההחלטה של ברנר לייבש את הקפטן ניצן חנוכי, שרשם סדרת פלייאוף טובה נגד הפועל אילת. חנוכי שיחק אתמול 2 וחצי דקות עד הדקות האחרונות של המשחק בהן נכנס שוב לפרקט. המאמן ניסה להסביר את הנושא בכך שהחליט במשחק הספציפי ללכת עם הכוחות ההתקפיים של הקבוצה.

מי שסיים אמש את דרכו במועדון הוא שון דאוסון, שמסיים תקופה בת חמש שנים בה הוביל את ראשון לציון לשלוש הופעות בפיינל פור ולזכייה באליפות. דאוסון נמצא לאחרונה בכושר לא טוב, וגם אמש קלע רק 5 נקודות ב-18 דקות. הוא צפוי להמריא עד סוף השבוע לארצות הברית שם סידר לו סוכנו דניאל חזן אימונים במספר קבוצות NBA ביניהן לוס אנג'לס קליפרס וברוקלין נטס, כשלאחר מכן תתקבל ההחלטה האם ישחק במדיהן בליגת הקיץ בוגאס. דאוסון בכל מקרה צפוי לחזור לארץ בזמן לאימוני הפתיחה של נבחרת ישראל, שם מקומו בסגל הסופי כלל אינו בטוח. על אף היכולת החלשה בסיום העונה, בראשון לציון זוכרים לדאוסון את השנים היפות, ואחד מאנשי הקבוצה אמר אמש, "זה לא נגמר הכי טוב, אבל שון הביא לנו אליפות, לא נשכח לו את זה בחיים".

בשעות אחר הצהריים הגיב דאוסון לביקורות שהושמעו נגדו בקבוצת אוהדים של מכבי ראשון לציון בפייסבוק וכתב: "עצוב לי לקרוא דברים שנאמרים פה. אחרי כל מה שהמועדון הזה נתן לי ואחרי כל מה שאני נתתי למועדון הזה במשך שש העונות שאני בבוגרים, לבוא ולהגיד שאני מזייף פציעות ושלא בא לי להיות פה ועוד כל מיני הברקות של אנשים... באמת פוגע ומאכזב. אבל אני אתרכז בחיובי ואודה לכל מי שתמיד תמך ועודד. כרגע אני עוד לא יודע אם אלבש כתום בעונה הבאה, אבל תמיד אשאר כתום בלב. וזה בזכות כל אלה שמכירים אותי באמת ויודעים כמה שהקבוצה והמועדון הזה חשובים לי".

עוד בנושא:

חצי גמר הפיינל פור: הפועל ירושלים גברה 76:93 על מכבי ראשון לציון
סימונה פיאניג'אני: "מגיע לנו לשחק בגמר, בושה שתוקפים את השחקנים"

יצחק פרי בעלי מכבי ראשון לציון (ימין) עם שמוליק ברנר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ימשיכו יחד? יצחק פרי עם שמוליק ברנר/ברני ארדוב

"גם כשהיינו בעניינים לא באמת היינו בעניינים כי נפלנו במקומות שרצינו להיות בהם, שזה ריבאונד ההתקפה שהם עשו 8 ברבע הראשון, וסלים קלים במתפרצות, זה הדברים שפחדנו ליפול בהם ולצערי נפלנו, זה סיכם את המשחק", אמר בסיום אבי בן שימול, "אולי נגגרנו לטעויות התקפיות כאלה ואחרות, לא על זה אני שם את הדברים, נפלנו בהגנה ובהתקפה התמודדנו איתם, ידענו שהשד לא נורא, הם קבוצה עמוקה ומוכשרת, הם היו פייבוריטים בענק במשחק הזה, התמודדנו. הבריחה הזאת של סלים קלים לא מתאימה במעמד הזה. הייתה עונה לא פשוטה לכולנו, הרבה עליות וירידות, הרגשתי שאצלנו גם עם אירופה וגם עם הפיטורים זה היה עמוס ודחוס, שמח שהתאוששנו מזה והגענו לפה. לצערי שוב, מה שהרווחנו בשנה שעברה, הפסדנו היום, שזה משחק אחד, זה חלק מהעניין, ממשיכים הלאה".

בימים הקרובים תתקיים פגישה של הנהלת הקבוצה, שם צפוי היושב ראש, יצחק פרי, להעביר את ההחלטה להאריך את חוזהו של שמוליק ברנר, ולאחר מכן יישב עם המאמן ויסכם את תנאיו. כמו כן צריכה ראשון לציון לקבל החלטה עד לסוף השבוע האם היא נרשמת לעונה נוספת לאירופה, כשהכיוון הוא חיובי, אך הסיבוב אליו תיכנס בליגת האלופות ייקבע לפי ההחלטה של מכבי חיפה האם לשחק במפעל. מי שמחזיקים בחוזה לעונה נוספת הם אבי בן שימול, הקפטן ניצן חנוכי ועידן זלמנסון, כשמגעים צפויים להפתח להשארת עודד ברנדווין, וייתכן מאוד שגם פטריק ריצ'רד יישאר בכתום. ההחלטה לגבי פנייה להארכת חוזה לפורוורד אלישי כדיר תתקבל לאחר שייסגר נושא הארכת החוזה של ברנר.

במועדון קיים כעס גדול מאוד על הנעשה ביד אליהו אמש, לאחר שמשטרת השכונות אפשרה את הכנסת התופים לאוהדי מכבי תל אביב ליציעים התחתונים ולא אפשרה זאת לאוהדי הקבוצה הכתומה. בהנהלת הקבוצה ישוחחו בנושא עם מנהלת הליגה וידרשו תשובות. במקביל, ארגון האוהדים של ראשון לציון, גוש ד', הוציא הודעה כי עד שלא יסודרו העניינים, יחרימו את אירועי מנהלת הליגה: "בעקבות התנהלות המנהלת והמשטרה, שכוללת מכירת כרטיסים לאולם ללא אפשרות להכניס ציוד עידוד אליו והגבלות דרקוניות נוספות, ארגון האוהדים גוש ד' של ראשון סל מודיע כי באם לא יבוטלו ההגבלות יחרים ארגון האוהדים את כלל אירועי מנהלת הליגה העתידיים עד הסדרה קבועה. לא ייתכן ששוב מתקיים אירוע השיא של העונה, תוך תחושה בולטת שהאוהדים אינם חלק ממנו", נכתב בהודעת הארגון.

עדכון ראשון: 9:54

עוד באותו נושא

חצי גמר הפיינל פור: הפועל ירושלים גברה 76:93 על מכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה
שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. ברני ארדוב
ינסה את מזלו בליגה הטובה בעולם פעם נוספת. שון דאוסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully