וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתולומי? "משחק מקדים" לקראת צמד משחקי הפיינל פור

כוכב מכבי חיפה מול מי שתחפוץ בשירותיו, כל המאמנים שלא ימשיכו גם אם יזכו באליפות, והציפייה לגמר הקלאסי שבין המקום השלישי למקום הרביעי. משחק מקדים שבה מחופשה לרגעי השיא של העונה. בונוס: מי השחקן הכי שנוא ב-NBA ומה בגאצקיס חושב עליו

צילום מסך

לאחר כחודשיים – שבהם התרחשו דברים מינוריים כמו מינוי מאמן חמישי העונה למכבי תל אביב, הפיכתה משק חבטות למועמדת בכירה לאליפות ומאזן של 1:15 בפלייאוף של גולדן סטייט - "משחק מקדים" חוזרת למהדורות קיץ לקראת רגע השיא של העונה. הערב (שני) יארח היכל יד אליהו את שני משחקי חצי גמר הפיינל פור, כשב-18:45 תפגוש מכבי ראשון לציון את הפועל ירושלים, וב-21:15 ייפגשו מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

בחלקה הראשון של התכנית יסכמו הפאנליסטים – הילה קובו, אהרל'ה ויסברג ואורן יוסיפוביץ - את הפלייאוף עד כה: חלקו של אריק שיבק בשינוי שעבר על הצהובים, ההבטחה של שמעון מזרחי לעבור מהכיסא המפורסם ליציע ההנהלה וההיגררות של ירושלים לסדרה הארוכה ורבת התהפוכות מול עירוני נהריה הצנועה.

בחלק השני יעמדו על מצ'-אפים בולטים בחצאי הגמר ויקנחו בהימורים. האם הציוות של ראד ומילר ביחד כשראד בעמדה 3 ימשיך לעבוד, האם ליאור אליהו יראה שהוא מועיל לירושלים גם כשהוא על המגרש, והאם אנחנו עומדים בפני גמר קלאסי בין מקום 3 ל-4 בעונה הסדירה. צפו בתכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully