וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו מונה למאמן ז'יאנגסו. השכר: 10 מיליון יורו לשנתיים

האיטלקי הוותיק (70) חוזר לעמוד על הקווים של קבוצה לראשונה מאז 2008 ויהפוך למאמן בעל המשכורת השביעית הכי גבוהה בכדורגל העולמי. מטרת העל: להביא את קבוצת התחתית לצמרת

מאמן נבחרת רוסיה, פאביו קאפלו. AP
עוד חוזה אסטרונומי. קאפלו/AP

מאמני הכדורגל האיטלקי כובשים את סין: פאביו קאפלו מונה היום (ראשון) למאמן ז'יאנגסו סונינג, ובכך יהפוך למאמן השלישי מארץ המגף שעובר לאמן במזרח, אחרי מרצ'לו ליפי (מאמן נבחרת סין) ופאביו קנבארו (מאמן טיאנז'ין קוואנז'יאן). קאפלו, שחתם לשנתיים, צפוי להרוויח שכר אסטרונומי של קרוב ל-140 אלף יורו בשבוע ובסך הכל 10 מיליון יורו, שיהפכו אותו למאמן בעל המשכורת השביעית הכי גבוהה בעולם.

הוא צפוי לצרף לצוות שלו עוד כמה איטלקים, ביניהם ג'אנלוקה זאמברוטה וכריסטיאן ברוקי שאמורים להיות עוזריו. בכך, קאפלו בן ה-70 יחזור לאמן קבוצה אחרי תשע שנים בהן אימן את נבחרות אנגליה ורוסיה. הוא ינסה לחלץ את ז'יאנגסו מתחתית הליגה הסינית הבכירה. כיום, 12 מחזורים מפתיחת העונה, היא מדורגת במקום ה-15 בליגה מתחת לקו האדום, אולם ההחתמה של קאפלו היא בגדר הצהרה על היומרות שלה להפוך לקבוצת צמרת. נכון לעכשיו, הסגל שלה מונה שני זרים בלבד: רוג'ר מרטינס (בעבר בראסינג קלוב) ואלכס טישיירה (שחורר רשתות בעבר במדי שחטאר דונייצק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully