וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה אוסרת הכנסת אביזרי עידוד לפיינל פור, האוהדים זועמים

11.6.2017 / 13:21

המשטרה הפתיעה את ארגוני האוהדים והקבוצות ואסרה על הכנסת תופים ליציעים התחתונים ביד אליהו. ביציעים אלו אמורים לשבת אוהדים השייכים לגוש המעודד של מכבי ת"א, חיפה וראשון לציון. כמו כן נאסרה הכנסת דגלי פריסה להיכל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידיאו: מסיבת עיתונאים לקראת הפיינל פור

קצת יותר מ-24 שעות מפתיחת משחקי פיינל פור 2017, ומשבר קשה נרשם בין ארגוני האוהדים של ארבע הקבוצות שהעפילו לאירוע לבין המשטרה המנהלת את המשחקים. המשטרה הוציאה רשימה של אמצעי עידוד שמותרים למשחקים, ושם צוין כי האוהדים לא יוכלו להציב תופים באולם התחתון ביד אליהו, איפה שיישבו השנה הגוש המעודד של מכבי תל אביב, מכבי חיפה ומכבי ראשון לציון.

אוהדי מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
אוהדי מכבי ראשון לציון. החלטת המשטרה תפגע בהם/לירון מולדובן

ארבעה תופים יוכלו להיות מוצבים אך ורק ביציעים העליונים. המשטרה אישרה הכנסת דגלונים קטנים מניילון, בלונים קטנים רגילים ולא שרוולים, שרוולי עידוד, שני שלטים רגילים, ולא דגלי פריסה, עד מטר גובה אחד, ושני דגלי הנפה עם מקלות פלסטיק רך.

ראשי הקבוצות יצרו קשר עם אנשי מנהלת הליגה שהעבירו אותם לגוף שקיבל את ההחלטה, מנהל האירוע ביחד עם משטרת ישראל וכעת הצדדים נמצאים בדיונים. יש לציין כי הקבוצות עצמן היו אלה שהציבו את הגוש המעודד שלהן למטה, כדי לנסות וליצור אווירה ביתית יותר, אך כעת נראה שההחלטה הזאת עשויה לפגוע באווירה.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי ת"א. זועמים על המשטרה./ברני ארדוב

בינתיים ארגוני האוהדים של מכבי תל אביב הוציאו הודעת מחאה בנושא: "לצערנו, במקום להתכונן למשחק מחר אנחנו נאלצים לכתוב את ההודעה הבאה: ערב משחקי חצי גמר הפיינל פור והמשטרה לא מאשרת הכנסת תופים ליציעים מהם נעודד ותפאורות להיכל. הסיבה: אין. לא ברורה לנו החלטה ביזיונית כזו, בלי שום סיבה ובלי שום אירוע חריג בשנים האחרונות שיצדיק אותה; לא ברור לנו איך מתנהלות הישיבות בין המנהלת למשטרה; לא ברור לנו למה אף אחד לא מגן על אינטרס הקבוצות שיזכו לעידוד; לא ברור לנו למה אף אחד לא מגן על זכויות האוהדים שעמלו ימים על הכנת דגלי פריסה ושלטים כתפאורות למשחק; ובעיקר, לא ברור למה מפקד תחנת שכונות מחליט ביום בהיר אחד לשנות הסדרים שעובדים כבר שנים ולמה המנהלת נותנת לזה יד.

בסיום ההודעה נכתב: "חשוב לציין - בכל פיינל פור ומשחק גביע שהיו בשנים האחרונות, עודדנו מהאולם התחתון עם ציוד מלא: תופים, דגלים, דגלי פריסה ועוד! עד מתי המשטרה תתעסק בלהקשות על חיי האוהדים במקום לשמור עליהם?".

סגן יו"ר מכבי חיפה ארנון שירן אמר בהתייחסו לנושא: "אנחנו יחד עם שאר הקבוצות דורשים שחלק מציוד העידוד יהיה ביציעים התחתונים (בדגש על תופים ודגלונים) ואנחנו מקווים שפעולת המנהלת מול המשטרה תפתור את הנושא ושינתן אישור לקראת המשחקים מחר".

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "זאת החלטת המשטרה. המנהלת קיבלה הנחייה ממפקד תחנת שכונות ופועלת לפי הנחיות משטרת ישראל".

הפוסט הנזעם של אוהדי מכבי ת"א

  • עוד באותו נושא:
  • פיינל פור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully