וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה ברולאן גארוס בפעם העשירית בקריירה

השור ממאיורקה, שדורג רביעי, השלים טורניר חלומי ומושלם מבלי לאבד אף מערכה, לאחר שהביס בגמר את המדורג 3 סטן ואוורינקה השוויצרי, 2:6, 3:6, 1:6 אחרי קצת יותר משעתיים. נדאל השלים את ה"דסימה" בפריס ועלה למקום השני בהיסטוריה בזכיות בגרנד סלאם עם 15 כאלה

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
מסע מושלם, זכייה עשירית. נדאל/רויטרס

מלך החימר: רפאל נדאל זכה היום (ראשון) בפעם העשירית בקריירה והראשונה מזה שלוש שנים בטורניר האהוב עליו, הטורניר בו אף אחד לא יכול להתקרב אליו, רולאן גארוס. השור ממאיורקה, שדורג רביעי בטורניר השנה, המשיך בגמר את הריצה המסחררת שלו אל התואר ופירק גם את המדורג 3, סטן ואוורינקה, עם 2:6, 3:6, 1:6, תוך שהוא לא מפסיד אף מערכה בדרך אל התואר.

השוויצרי התייצב למפגש ה-19 שלו בקריירה מול נדאל עם תקוות להפתיע, למרות מאזן עגום של 15:3 לרעתו במפגשים ביניהם עד היום. אלא שמהכדור הראשון ועד לאחרון, כמו לכל אורך השבועיים האחרונים, נדאל היה בשליטה מלאה ואחרי שהפסיד לרוג'ר פדרר בגמר הגרנד סלאם הראשון של העונה, באוסטרליה, כעת הוא הגיע ל-15 תארי גרנד סלאם בקריירה, שבר שוויון עם פיט סמפראס והתייצב במקום השני בהיסטוריה. ואוורינקה, שעד היום החזיק במאזן מושלם בגמרי גרנד סלאם, נראה רע מאוד ובעיקר מיואש, הובס בלי מאבק וינסה להתאושש בעונת הדשא.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
נדאל במקום השני בתארי גרנד סלאם בהיסטוריה/רויטרס

מערכה 1

נדאל לקח את המשחקון הראשון בקלילות, מבלי לאבד נקודה, אך ואוורינקה הגיב עם משחקון מוצלח משלו. המשחקון הבא היה קצת יותר קשה עבור נדאל, אבל הוא הציל נקודת שבירה ראשונה ובמצב של 40:40 השיג צמד נקודות ועלה ל-1:2. המשחקון הרביעי לקח קרוב לעשר דקות ונדאל פספס בו לא פחות מארבע נקודות שבירה, עד שלבסוף ואוורינקה השווה ל-2:2. במשחקון ההגשה הבא של ואוורינקה הוא כבר נקלע לפיגור 40:0 ולבסוף נשבר, מה שהעלה את נדאל ל-2:4. גם במשחקון השמיני נדאל שבר וסיים את המערכה עם 2:6 חד צדדי לחלוטין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי מאוכזב. רויטרס
חסר אונים. ואוורינקה/רויטרס

מערכה 2

ההתעללות נמשכה גם בתחילת המערכה השנייה ונדאל שבר במהרה (שבירה שלישית ברציפות) ועלה ל-0:2. ואוורינקה עצר מעט את הקריסה ולקח משחקון אחרי שבעה רצופים של נדאל וכ-40 דקות, כדי לצמק ל-3:1. ואוורינקה הצליח להלחיץ מעט את נדאל במשחקון הבא, אבל הספרדי התעשת ועלה ל-1:4. השניים שמרו על משחקוני ההגשה הבאים שלהם ונדאל עלה ל-2:5. ואוורינקה החטיא כדור נוח, ריסק את המחבט בעצבים ולבסוף, הפסיד את המשחקון התשיעי והמערכה כולה, אותה לקח נדאל עם 3:6. התואר בדרך. נדאל במאזן 1:165 במשחקי גרנד סלאם בהם הוא מוביל 0:2 במערכות.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
נדאל בקושי הזיע/רויטרס

מערכה 3

נדאל לא נראה בדרך לרגיעה ושבר בלי בעיות את המשחקון הראשון של המערכה השלישית, לפני שלקח את המשחקון הבא על האפס, כדי לעלות ל-0:2. ואוורינקה הגיע ל-40:40 על ההגשה של נדאל, אבל גם זה לא הספיק והספרדי קבע 1:3. אחרי עוד משחקון ארוך, ואוורינקה שוב טעה, בפעם המי יודע כמה, ושוב נשבר, בפעם השנייה במערכה. 1:4 לנדאל, עוד שני משחקונים לזכייה. נדאל לקח על האפס גם את המשחקון השישי במערכה. נדאל שבר גם במשחקון השביעי ולקח את המערכה עם 1:6, ואת המשחק כולו. הדסימה הגיע.

נתוני המשחק:

אייסים: 1:4 לנדאל
שגיאות כפולות: 0:0
אחוזי הגשה ראשונה: 58:65 לנדאל
אחוז נקודות על הגשה ראשונה: 52:83 לנדאל
אחוז נקודות על הגשה שנייה: 44:65 לנדאל
נקודות שבירה: 6 מ-13 לנדאל, 0 מ-1 לואוורינקה
ווינרים: 19:27 לנדאל
שגיאות לא מחויבות: 12 לנדאל, 29 לואוורינקה
סך הכול נקודות: 57:94 לנדאל
זמן משחק: 2:05 שעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully