וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדות ברצלונה השתתפו במשחק לציון 25 שנה לזכייה באלופות ב-92

פפ גווארדיולה, חריסטו סטויצ'קוב, רונאלד קומאן, שכבש את שער הניצחון באותו ערב בוומבלי, ושחקנים נוספים סיפקו ערב של נוסטלגיה. יוהאן קרויף, שאימן את ה'דרים טים', קיבל הרבה כבוד

שחקני ברצלונה שזכו בליגת האלופות ב-1992. טוויטר, צילום מסך
אגדות מניפות גביע/צילום מסך, טוויטר

בשבועות האחרונים מציינים בברצלונה 25 שנים לזכייה בליגת האלופות ב-1992 (גביע אירופה הראשון של הקבוצה), מאותו שער בבעיטה חופשית של רונאלד קומאן לרשת סמפדוריה באצטדיון וומבלי. אירוע השיא של החגיגות הללו התקיים אמש (שבת) בקאמפ נואו, כאשר גיבורי אותה זכייה חזרו לקאמפ נואו וערכו משחק ראווה של 7 על 7 לעיני כ-30 אלף צופים נלהבים.

פפ גווארדיולה, חריסטו סטויצ'קוב, קומאן עצמו ואגדות נוספות מהדרים טים של יוהאן קרויף לבשו את החולצות הכתומות מאותו ערב בוומבלי, התקבלו בתשואות רמות על ידי האוהדים וסיפקו ערב של נוסטלגיה אמיתית. המשחק נמשך 40 דקות (20 כל מחצית) והסתיים ב-0:0, ובמהלך ההפסקה עלו על הדשא גם ילדיהם של שחקני העבר. בסיום, קומאן שחזר להנאת הצופים את שער הניצחון שכבש לפני 25 שנה בבעיטה חופשית, וכל הסגל מאותו משחק הניף שוב את הגביע.

גם ג'ורדי קרויף נכח באירוע, והיה שם כאשר הנוכחים נתנו הרבה כבוד לאביו, יוהאן, שהיה המאמן של אותה קבוצה מלהיבה מסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90.

קרויף התרגש

ההצגה של פפ

שחקן ברצלונה לשעבר פפ גווארדיולה, שחקן מילאן לשעבר רוי קוסטה. טוויטר, צילום מסך
פפ ורוי קוסטה/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully