וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ריצ'רד האוול וג'ייק כהן בסגל, זימון בכורה לכרם משעור

10.6.2017 / 21:14

ארז אדלשטיין פרסם את הסגל המורחב לקראת מחנה האימונים ליורובאסקט, רק אחד מבין שני המתאזרחים ייכלל בסגל הסופי. זימוני בכורה גם לקולשוב, מנקו, גינת, שגב, זלמנסון ושמחון

עריכת וידאו: שניר דבוש

כחודשיים וחצי לפני שיורובאסקט 2017 ייצא לדרך, פרסם הערב (שבת) המאמן הלאומי ארז אדלשטיין את הסגל למחנה האימונים לקראת הטורניר. הסגל מונה 21 שחקנים - חמישה מהם יתחילו להתאמן עם הנבחרת האולימפית בתחילת החודש הבא ויצטרפו לסגל הבוגר עם פתיחת אימוניה: איגור קולשוב, רפי מנקו, תומר גינת, איתי שגב ועידן זלמנסון.

שאר הסגל: גל מקל, יוגב אוחיון, בר טימור, יותם הלפרין, רביב לימונד, שון דאוסון, עומרי כספי, גיא פניני, כרם משעור, עמית שמחון, עוז בלייזר, ליאור אליהו, אלישי כדיר, ריצ'ארד האוול, אלכס צ'וברביץ', ג'ייק כהן. רק אחד מבין שני המתאזרחים (האוול וכהן) ייכלל בסגל הסופי. עבור משעור ושמחון, כמו חמשת שחקני הנבחרת האולימפית, שרובם שיחקו עם הנבחרת הצעירה במסע ההכנה בקיץ שעבר, מדובר בזימון בכורה לסגל הבכיר. אגב, כבר בחודש נובמבר תחל נבחרת ישראל את מוקדמות אליפות העולם, ולא מן הנמנע שהשחקנים הצעירים הללו יהיו חלק משמעותי בסגל העתידי.

האימונים הרשמיים יפתחו ב-18 ביולי והחל מסוף יוני יתקיימו אימוני רשות שלוש פעמים בשבוע. לנבחרת צפויים עשרה משחקי הכנה: שני הראשונים יתקיימו נגד נבחרת רומניה בבוקרשט בסוף יולי, בתחילת אוגוסט תצא הנבחרת לסנט פטרסבורג שם תפגוש את רוסיה ופינלנד. ב-13 באוגוסט תארח ביד אליהו את בריטניה, חמישה ימים לאחר מכן את סלובניה וכעבור יומיים את טורקיה. טורניר ההכנה האחרון יהיה ב-24-26 באוגסט בוורשה, שם תשחק הנבחרת נגד בריטניה, הונגריה ופולין.

כרם משעור שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
מברוק. משעור/ברני ארדוב

יורובאסקט 2017 יתקיים מה-31 באוגוסט ועד ה-17 בספטמבר, וישראל נבחרה כאחת מארבע המארחות של שלב הבתים, בצוותא עם פינלנד, רומניה וטורקיה, שתארח את שלבי הגמר. הנבחרת של ארז אדלשטיין הוגרלה לבית ב', שישוחק בתל אביב, בצוותא עם ליטא, איטליה, אוקראינה, גאורגיה וגרמניה. המשחק הראשון של ישראל יהיה מול איטליה, ב-31 באוגוסט. ב-2 בספטמבר תפגוש את ליטא, ב-3 בספטמבר את גרמניה, ב-5 בספטמבר את גאורגיה וב-6 בספטמבר את אוקראינה.

עוד באותו נושא

אלישי כדיר: "עברתי עונה לא קלה, אבל עצרתי את כדור השלג"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully