וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לנג'ר סורביטון: דודי סלע הפסיד ליואיצ'י סוגיטה והודח

המחבט הבכיר של ישראל ( 100 בעולם) נעצר ברבע גמר טורניר הדשא בבריטניה אחרי 3:6, 5:7 ליפני (78), בתום שעה ו-8 דקות בלבד. ההדחה מצטרפת לאלו בחצי הגמר בבוסאן וברבע הגמר בסיאול

דודי סלע, טניסאי ישראלי, טורניר מיאמי. AP
נעצר ברבע הגמר. דודי סלע/AP

דודי סלע הודח היום (שבת) מטורניר הצ'לנג'ר סורביטון בבריטניה, אחרי הפסד 6:3, 7:5 ליואיצ'י סוגיטה היפני, המדורג 78 בעולם, בשלב רבע הגמר. אחרי שעבר את מרכוס בגטאדיס ואת ג'ון מילמאן, מבלי להספיד באך מערכה, סלע קיווה להמשיך למפגש בחצי הגמר מול מריוס קופיל הרומני, אך ייאלץ להמשיך את עונת הדשא שלו בטורניר הבא.

המחבט הבכיר של ישראל (100 בעולם) הפסיד את המערכה הראשונה תוך 27 דקות בלבד. שני הטניסאים שמרו די בקלות על ההגשות שלהם עד המשחקון השמיני, בו סלע הצליח להציל שתי אפשרויות שבירה של סוגיטה, לפני שנכנע בפעם השלישית ונקלע לפיגור. המערכה השנייה נפתחה עם שבירה מהירה של היפני, ולמרות שמיד לאחר מכן סלע השיג שבירה משלו ואיזן סוגיטה היה מרוכז יותר והשיג שבירה קריטית שהעלתה אותו ל-5:6, והעניקה לו בסופו של דבר את הניצחון.

זה היה המפגש הרביעי בין השניים (האחרון היה ב-2012), ועד כה סלע ניצח בשני מפגשים, ופרש כאשר הוא מוביל בשלישי. ההדחה הזו מצטרפת להדחה בחצי גמר בבוסאן וברבע הגמר בסיאול, כולן בחודש האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully