וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט חתם בזולטה וארחם הבלגית לשלוש שנים: "אתגר גדול"

הקשר בן ה-23 סיים את חוזהו בהפועל תל אביב וילבש את מדי מחזיקת הגביע הבלגי, שתשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית: "מחכה בקוצר רוח להרפתקה הראשונה שלי מחוץ לישראל"

בן רייכרט שחקן זולטה וארחם (שמאל). טוויטר, צילום מסך
ישחק באירופה. רייכרט/צילום מסך, טוויטר

בן רייכרט חתם היום (שישי) לשלוש שנים בזולטה וארחם הבלגית. הקשר בן ה-23 המריא אתמול לבלגיה כדי לפגוש שם את סוכנו דודו דהאן, והיום חתם במדי מחזיקת הגביע הבלגי. רייכרט שסיים את חוזהו בהפועל תל אביב אמר: "זה אתגר גדול עבורי. הרושם הראשוני שלי מהמועדון פנטסטי וזה כבוד לחתום פה. אני מחכה בקוצר רוח להרפתקה הראשונה שלי מחוץ לישראל והחל מה-19 ביוני אתן את כולי לקבוצה".

רייכרט התחיל את הקריירה בהפועל ניר רמת השרון וב-2014 עבר למכבי תל אביב. אחרי שמיעט לקבל דקות משחק במדים הצהובים, הוא הושאל להפועל תל אביב בינואר 2015 ובקיץ נרכש על ידי האדומים תמורת מיליון יורו. בשנתיים שלו במתחם חודורוב הקבוצה הייתה חלק ממאבקי תחתית ובתום העונה החולפת ירדה לליגה הלאומית.

זולטה וארחם הוקמה ב-2001 בלבד ובתוך זמן קצר הצליחה להפוך לקבוצה משמעותית בכדורגל הבלגי. היא זכתה בגביע הבלגי גם ב-2006 ואת עונת 2012/13 סיימה כסגנית אלופה. בעונה הבאה היא תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית בזכות הזכייה בגביע.

רייכרט הוא השחקן השלישי שחותם בווארחם לקראת העונה הבאה. קדמו לו הקשר האחורי סואליהו מייטה שנרכש מליל תמורת 300 אלף יורו, והמגן הימני סנדי וולש, שמצטרף מגנק בהעברה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully