וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט במשא ומתן עם חימקי, מכבי תל אביב שוחחה עם ספאחיה ופלאסה

9.6.2017 / 13:50

על אף ההצעה לחוזה לשלוש שנים, בלאט עשוי לדחות את הצהובים ולחתום בקבוצה הרוסית. עוזר מאמן אטלנטה ומאמן מלאגה על הכוונת, גורמים בקבוצה: "אם שיבק יזכה באליפות, הוא ראוי להמשיך"

one

התחרות של מכבי תל אביב על דיוויד בלאט גוברת: חימקי מוסקבה, שהעפילה לגמר הליגה המזרח אירופית ותשתתף בעונה הבאה ביורוליג, מנהלת עם המאמן הישראלי משא ומתן. בלאט נחשב למאמן מוערך ברוסיה בעקבות ניסיונו הקודם במדינה, בזניט סנט פטרסבורג עימה זכה ביורוקאפ וכמובן גם בנבחרת רוסיה, אותה הצעיד לזכייה ביורובאסקט ובמדליית ארד באולימפיאדת בייג'ינג. אם יחתום בחימקי, הוא יפגוש שם כמה פרצופים מוכרים, כולל אלכסיי שבד וסרגיי מוניה שכיכבו תחתיו בנבחרת רוסיה. חימקי צפויה להיפרד בקיץ ממאמנה הנוכחי דושקו איבנוביץ', שמונה למאמן הקבוצה במרץ בשנה שעברה.

אמש פרסמנו על הקשיים במגעים עם בלאט, שדורש סעיף יציאה ל-NBA בכל קיץ, כמו גם סעיף יציאה ליורוליג.

לאור ההתפתחויות, מכבי תל אביב כבר פנתה למאמנה לשעבר נבן ספאחיה ולמאמן מלאגה ז'ואן פלאסה. עם השניים מתנהלים כבר מגעים, כשבמקביל גם שאראס עדיין על הכוונת, אולם הוא לא שש לשוב ליד אליהו.

יחד עם זאת, גורמים בקבוצה טוענים כי "אם אריק שיבק יזכה באליפות, הוא ראוי להמשיך".

עוד בנושא:

הדרישות של בלאט ממכבי תל אביב: סעיפי יציאה ליורוליג ול-NBA
דיווח: ז'לגיריס קובנה הציעה לשרונאס יאסיקביצ'יוס חצי מיליון יורו לעונה

המאמן הקרואטי נוון ספאחיה. AP
קדנציה שנייה? ספאחיה/AP

ספאחיה (54) החל לשמש כעוזר מאמן בקרואטיה באמצע שנות התשעים. משרת האימון הראשי שלו היתה בציבונה זאגרב (2000/01), ולאחר מכן עבר בקבוצות רבות, ביניהן נובו מסטו, ריטאס וילנה, טאו ויטוריה, ולנסיה ופנרבחצ'ה, כשבין לבין אימן במשך ארבע שנים גם את נבחרת קרואטיה. למכבי תל אביב הוא הגיע בקיץ 2006, זכה באליפות אך פוטר והוחלף בעודד קטש. מ-2014 ועד היום הוא משמש כעוזר של מייק בודנהולצר באטלנטה מה-NBA. לאחרונה, כך נראה, הוא מחפש משרה חדשה כמאמן ראשי, ולשם כך מוכן גם לעזוב את ה-NBA.

פלאסה, שאימן בעבר בריאל מדריד ובז'לגיריס קובנה, מחוזר גם על ידי מילאנו, ממנה קיבל הצעה. הוא מתחרה על המשרה עם סימונה פיאניג'אני, שצפוי לעזוב את הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully