וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישות של בלאט ממכבי תל אביב: סעיפי יציאה ליורוליג ול-NBA

8.6.2017 / 20:20

מחלוקת במשא ומתן בין הצהובים למאמן, שדורש סעיף יציאה שנתי ל-NBA וליורוליג תמורת תשלום. הקבוצה מוכנה לתת לו לצאת רק לארצות הברית, ורוצה סעיף יציאה שנתי גם מהכיוון שלה

one

נמשך המשא ומתן המתקדם בין מכבי תל אביב לדיוויד בלאט, סביב חוזה לשלוש שנים תמורת 1.4 מיליון דולר לעונה, והיום (חמישי) התגלו מחלוקות בין הצדדים סביב סעיפי היציאה ששניהם יקבלו במהלך תקופת החוזה. בעוד בלאט רוצה לקבל סעיף יציאה בכל קיץ ל-NBA ללא פיצוי, וליורוליג תמורת 200 אלף דולר, הצהובים מוכנים להעניק לו סעיף יציאה רק ל-NBA. כמו כן, הקבוצה רוצה לקבל סעיף יציאה שנתי גם מהצד שלה, תמורת סכום נמוך יחסית כפיצוי לבלאט.

אתמול אמרו גורמים בקבוצה: "יש מגעים מתקדמים ואנחנו אופטימיים לגבי האפשרות לסכם איתו. מקווים שיחתום תוך יומיים-שלושה", אך מכבי תל אביב היא לא היחידה שמעוניינת בשירותיו של בלאט, וגם השכר האסטרונומי שהיא מוכנה לשלם לו לא בהכרח יביא אותו בחזרה לישראל. ברוסיה דיווחו כי צסק"א מוסקבה מוכנה להשוות כל הצעה עליו, ובשלב זה גם היא מוכנה לשלם כ-4 מיליון דולר לשלוש שנים כדי להשיגו. גם מילאנו הוזכרה כמועמדת אפשרית להנחית את בלאט, אולם על פי הדיווחים האחרונים באיטליה המועמד המרכזי שלה הוא מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני, שקיבל הצעה לשלוש עונות ועשוי לחזור לארץ המגף בתום עונה אחת בלבד בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully