וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ויין רוני שוקל ברצינות להישאר במנצ'סטר יונייטד"

בצל השמועות על עזיבה, באנגליה טוענים כעת כי האפשרות להישאר באולד טראפורד "הופכת יותר ויותר מושכת", בעיקר משום שהאלטרנטיבות לא אטרקטיביות. זלאטן ככל הנראה לא יקבל חוזה חדש

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) עם ויין רוני. רויטרס
ככל הנראה לא ישתפו פעולה יחדיו בעונה הבאה. רוני וזלאטן/רויטרס

האם ויין רוני יישאר בסופו של דבר במנצ'סטר יונייטד? לקפטן השדים האדומים אמנם חוזה לעונה נוספת באולד טראפורד, אולם לקראת סיום העונה החולפת הדעה הרווחת היתה שיעזוב את המועדון, אולי לסין.

כל זה ככל הנראה השתנה. ב"דיילי מייל" טוענים שהאנגלי הוותיק "שוקל ברצינות" להישאר עד סיום חוזהו. "רוני לא יקבל החלטה נוספית על עתידו עד שיחזור מהחופשה המשפחתית שלו. חלון ההעברות כאן ובסין נפתח בתחילת יולי, אבל עושה רושם שהאפשרות להישאר באולד טראפורד הופכת יותר ויותר מושכת".

אחת הבעיות היא כלכלית: גם רוני מבין שאין הרבה קבוצות באנגליה שיוכלו לעמוד במשכורת הנוכחית שלו - כ-250 אלף ליש"ט לשבוע, ומעבר לסין, עם ילדים צעירים, לא קוסם למשפחתו נכון לרגע זה. בכיר במועדון טען כי במצבו הנוכחי, רוני "תקוע" באולד טראפורד, שכן הוא רוצה לשחק יותר דקות, אבל האלטרנטיבות נראות ספורות עד מאוד.

"בעוד האפשרות שרוני יישאר לא ממש קוסמת למוריניו, אפילו אם השחקן יפתח פחות בהרכב, מנג'ר יונייטד כן רואה ערך בשחקן עם הניסיון והבגרות של רוני בחדר ההלבשה", נכתב ב"דיילי מייל".

בו בזמן, באנגליה טוענים שיונייטד לא צפויה להציע לזלאטן איברהימוביץ' חוזה חדש בשל הפציעה הקשה שעבר, שתמנע ממנו לשחק עד תחילת 2018, ועל כן הוא עתיד להפוך שחקן חופשי בקיץ הקרוב. "הרבה קבוצות ירצו אותו", טען סוכנו, מינו ראיולה, "הוא יכול לשחק עוד שנתיים ויישאר באירופה, מאה אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully