וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שיימן בהולנד, יואב כץ: "יש לו חוזה לעונה הבאה"

9.6.2017 / 10:10

בעלי הקבוצה שוחח שוב עם המגן, שמבקש ממנו לבטל את חוזהו. ברדה מוכנה להחתימו מיידית. כץ סבור: "הוא יכבד את החוזה. בעיות אישיות? נאפשר לו לטוס להולנד". מקורבים: "הוא לא רוצה להישאר"

שחקן הפועל חיפה שמואל שיימן, הבעלים יואב כץ. יוסי ציפקיס
יעבור להולנד או יישאר בארץ? שמואל שיימן עם יואב כץ/יוסי ציפקיס

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, שוחח אמש (חמישי) עם המגן שמואל שיימן, זאת בעקבות רצונו לעזוב את ישראל באופן מיידי ולעבור להולנד. בהפועל חיפה סיפרו כי שיימן מחזיק בהצעה מנאק ברדה, העולה החדשה לליגה הראשונה בהולנד, אך אישרו כי רצונו לעזוב נובע בעיקר בשל סיבות אישיות. "יש לו חוזה לעונה נוספת בהפועל חיפה, הוא יצטרך לכבד אותו", אמר הלילה יואב כץ מארצות הברית. "בעיות אישיות? נאפשר לו לטוס יותר הלוך וחזור להולנד".

שיימן נמצא כעת עם משפחתו בהולנד. הפועל חיפה תחדש את האימונים לקראת סוף החודש והמגן מבקש להיפרד מהקבוצה ולשוב למשפחתו. אחת האפשרויות שעלתה היא שברדה תשלם פיצוי ליואב כץ תמורת ויתור על החוזה של השחקן וכך המעבר יושלם. יחד עם זאת, כץ מסרב כרגע לשחרר אותו מהקבוצה. להפועל חיפה יש מגן שמאלי נוסף, חיים מגרלשווילי, שסיכם עקרונית לעונה נוספת ובקרוב אמור לחתום על חוזה חדש. אתמול אישר שיימן את הידיעה ואמר: "זה נכון שיש התעניינות מהולנד. הכדור נמצא אצל הפועל חיפה, אני מעוניין לעבור לקבוצה הזאת". בסביבתו הדגישו אתמול שוב כי "הוא לא רוצה להישאר בהפועל חיפה".

"הבקשה של שיימן הפתיעה אותנו מאוד. אף אחד לא היה ערוך לזה", הודו במועדון. "יחד עם זאת, צריך להבין שכמו ששחקן שמחזיק בחוזה לא יסכים שהמועדון שלו ישחרר אותו באופן חד צדדי, כך גם הצד השני צריך לכבד הסכמים".

ניר קלינגר ממשיך לצפות בשוערים ובלמים זרים. אדילסון באהיה אמור לשמוע עד יום חמישי הבא האם הוא ממשיך בקבוצה, כשנכון לעכשיו אחת הסיבות שעשויות להוביל לשחרורו היא החוזה הגבוה בו הוא מחזיק לעונה הבאה.

עוד בנושא:

שמואל שיימן הודיע להפועל חיפה: רוצה לעזוב מיידית להולנד
הפועל חיפה נוטה להיפרד מאדילסון באהיה

אדילסון באהיה הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
יקבל תשובה עד יום חמישי הבא. אדילסון באהיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully