וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל שיימן הודיע להפועל חיפה: רוצה לעזוב מיידית להולנד

8.6.2017 / 19:43

המגן הודיע לראשי המועדון מהכרמל כי הוא מעוניין לעזוב את ישראל באופן מיידי בשל בעיה אישית. השחקן מחזיק בהצעה מנאק ברדה וקבוצה נוספת. שיימן לוואלה! ספורט: "הכדור נמצא אצל הפועל חיפה. אני מעוניין לעבור להולנד"

שחקן הפועל חיפה שמואל שיימן מול שחקן מ.ס. אשדוד דן ביטון. אדריאן הרבשטיין
יעזוב? שמואל שיימן/אדריאן הרבשטיין

שמואל שיימן הודיע להפועל חיפה כי הוא מעוניין לעזוב באופן מיידי את הקבוצה ולעבור לליגה ההולנדית. שיימן מחזיק בהצעות משתי קבוצות, ונלו ונאק ברדה, כשנראה כי האחרונה היא המועמדת המובילה לקלוט אותו. בהפועל חיפה סיפרו היום כי שיימן מעוניין לעזוב את ישראל באופן מיידי בשל בעיות אישיות ואם יאושר לו לעזוב הוא יעזוב את הארץ בימים הקרובים. גורם בהפועל חיפה סיפר: "לשיימן יש בעיה אישית, ואנחנו לא מעוניינים לפרט מהי כרגע. נכון לעכשיו יש לו חוזה לעוד עונה בהפועל חיפה". שיימן עצמו, שנשמע מעט מופתע מהעניין, הגיב על הידיעה ואמר: "זה נכון שיש התעניינות מהולנד. הכדור נמצא אצל הפועל חיפה, אני מעוניין לעבור לקבוצה הזאת".

שיימן, 29, חתם בהפועל חיפה בחודש ינואר. הוא הגיע לישראל בשנת 2012, כשעבר מאקסלסיור ההולנדית למכבי חיפה. בקיץ 2015 חתם לשנתיים בהפועל תל אביב, אך עזב אותה לאחר עונה וחצי משום ששוחרר בעקבות הליך הפירוק. לשיימן הופעה אחת גם בנבחרת ישראל. כעת תצטרך הפועל חיפה להחליט האם היא משחררת את השחקן ומגיעה להסדר עם הקבוצה שבדרך, או מתעקשת להשאירו בארץ למרות רצונו לעזוב מיידית את ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully