וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.6: רונאלדו מבוקש בסין, סלוצקי מונה למאמן האל

קבוצה מהמזרח מוכנה להציע 200 מיליון יורו על הכוכב הגדול ולהעניק לו חוזה חסר תקדים. אמבפה יגיע רק אם בייל יימכר, יונייטד לא מוותרת על מוראטה, קסיאס בדרך לסביליה? כל השמועות וההעברות

AP

העברות

* מאמן צסק"א מוסקבה לשעבר ליאוניד סלוצקי מונה רשמית למאמנה של האל סיטי. סלוצקי פוטר בדצמבר האחרון משורות קבוצת הפאר הרוסית, בה עבד החל מ-2009.

* ווילי סאניול ישמש כעוזרו של קרלו אנצ'לוטי בבאיירן מינכן. שחקן העבר הצרפתי שיחק בשורות הבווארים בין 2009 ו-2009. ב-2014 מונה למאמן בורדו, אך פוטר לפני למעלה משנה, אחרי קצת פחות משנתיים בתפקיד.

* הייקו הרליך מונה למאמנה החדש של באייר לברקוזן. לידיעה המלאה

* יוליאן נאגלסמן בן ה-29, מאמנה המצליח של הופנהיים, חתם על חוזה חדש עד 2020. נאגלסמן הוביל את הקבוצה למקום הרביעי בבונדסליגה שסידר עלייה היסטורית למוקדמות ליגת האלופות.

* מאמן חדש לליאור רפאלוב: קלאב ברוז' מינתה את איבן לקו, קשר העבר הקרואטי בן ה-39 ששיחק אצלה בין השנים 2005-2009, למחליפו של מישל פרודום. לקו אימן בעונה הקודמת את סינט טרוידן.

* רכש כפול לניס: הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה הצרפתית, החתימה את הקשר בן ה-18 ז'אן ויקטור מאקנגו, שפרץ העונה בקון והיה מבוקש גם בסביליה ושאלקה. יחד איתו חתם גם אדריאן טאמזה, קשר בן 22 מוולנסיין.

* בורוסיה מנשנגלדבאך החתימה את דניס זקאריה השוויצרי בן ה-20 מיאנג בויז בתמורה לכ-12 מיליון יורו. הקשר, שכבר לבש שלוש פעמים את מדי נבחרתו, חתם על חוזה עד שנת 2022.

שמועות

* ב"אס" טוענים שקבוצה סינית תציע לריאל מדריד 200 מיליון יורו על כריסטיאנו רונאלדו ותהיה מוכנה לשלם לו 120 מיליון יורו לעונה (!) - פי חמש מהמשכורת הנוכחית שלו.

* מנצ'סטר יונייטד מתכוונת להציע הצעה סופית על סך 60 מיליון ליש"ט לריאל מדריד עבור אלברו מוראטה. הבלאנקוס רוצים לקבל על החלוץ 78 מיליון ליש"ט, והחליטו לא להעבירו כחלק מעסקת חליפין עם דויד דה חאה. הצעה של יונייטד בסך 52.4 מיליון על מוראטה כבר נדחתה.

* עוד כוכב ריאל מדריד מחוזר ברחבי היבשת: על פי דיווח ב"מארקה", לא פחות משש קבוצות בכירות יגישו הצעות על חאמס רודריגס: באיירן מינכן, פריס סן ז'רמן, ארסנל, יובנטוס, יונייטד ואינטר.

* באיטליה טוענים ששני הקשרים בהם יובנטוס חושקת יותר מכל הם אנדרס אינייסטה מברצלונה וסטיבן אנזונזי מסביליה.

* מנצ'סטר יונייטד תצטרך כנראה להפעיל את סעיף השחרור של אנדראה בלוטי, שעומד על 87 מיליון ליש"ט, אם היא רוצה להחתימו מטורינו.

* אנטוניו קונטה מאוד רוצה לרכוש את לאונרדו בונוצ'י, איתו שיתף פעולה בעבר ביובנטוס, והוא מוכן להציע לגברת הזקנה 48 מיליון ליש"ט ואת נמניה מאטיץ' תמורתו.

* על פי דיווחים במקסיקו ואמירה של מאמן הנבחרת לשעבר, מיגל הררה, הירווינג לוזאנו, קשרה בן ה-21 של פאצ'וקה ונבחרת מקסיקו, בדרך למנצ'סטר סיטי. לוזאנו נחשב לכוכב עולה בארצו, ובעבר היה מקושר למעברים לקבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד, בורוסיה דורטמונד ואתלטיקו מדריד.

* על פי דיווח בספרד, ריאל מדריד תרכוש את קיליאן אמבפה רק אם תמכור את אחד משלישיית ההתקפה הנוצצת שלה. המועמד המוביל לעזוב: גארת' בייל.

* איקר קסיאס עשוי לשוב לליגה הספרדית, ומבוקש בסביליה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלבארו מוראטה שחקן ריאל מדריד. AP
המרדף נמשך. אלברו מוראטה/AP

* 'דיילי מירור': באיירן מינכן עדיין לא ויתרה על החתמתו של אלכסיס סאנצ'ס, למרות השמועות לפיהן הוא סגר במנצ'סטר סיטי. אלופת גרמניה מוכנה להציע לצ'יליאני שער של למעלה מ-300 אלף ליש"ט בשבוע, מה שיהפוך אותו למשתכר הבכיר בקבוצה.

* חלוצה המאכזב של לסטר סיטי, אחמד מוסא, מבוקש על ידי פנרבחצ'ה הטורקית. על פי דיווחים ברשת "ספורט ויטנס" הבריטית, הניגרי כבר נתן את הסכמתו למהלך. מוסא הצטרף לשועלים לאחר עונת האליפות ההיסטורית בתמורה לכ-18 מיליון יורו מצסק"א מוסקבה, וב-32 הופעות כבש 4 שערים בלבד.

* קריסטל פאלאס מחפשת מאמן שיחליף את סם אלרדייס, וקיימה שיחות עם מאוריסיו פלגרינו, שהוביל בעונה החולפת את אלאבס למקום התשיעי בספרד ולגמר הגביע.

* על פי דיווחים שונים, קלאודיו בראבו עשוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי בהשאלה, לאחר שזו צירפה את אדרסון. ליל הצרפתית מעוניינת מאוד בשוער.

* מידלסברו מתלבטת בין גארי מונק לנייג'ל פירסון באשר למשרת המאמן בעונה הבאה.

* אקס מ.ס. אשדוד, אפה אמברוז, חתם לשנתיים בהיברניאן. הניגרי שיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל מסלטיק לקבוצתו של אופיר מרציאנו, שעלתה לליגה הבכירה, וכעת ימשיכו השניים לשתף פעולה.

* טוטנהאם מעוניינת במגן דורטמונד מתיאס גינטר, שמחירו מוערך בכ-15 מיליון ליש"ט.

* גלאזגו ריינג'רס רוצה להמשיך להתחזק, ועל פי הדיווחים האחרונים ברשת "אקספרס" הבריטית הסקוטים קרובים להחתמתו של חלוצה הקולומביאני בן ה-20 של HJK הלסינקי, אלפרדו מוראלס בתמורה לכ-1 מיליון ליש"ט. .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully