וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה באיטליה: בנבנטו עלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה

הקבוצה הקטנה ממחוז קמפניה ניצחה 0:1 את קארפי בפלייאוף והצטרפה לספאל ו-ורונה שכבר העפילו לסריה א', אחרי שהשלימה שתי עליות ליגה תוך שנתיים. ג'ורג'ה פושקאש כבש את שער הניצחון

ג'ורג'ה פושקאש שחקן בנבנטו (במרכז). GettyImages
חגיגות באדום צהוב/GettyImages

היסטוריה באיטליה: בנבנטו הקטנה העפילה הערב (חמישי) לליגה הבכירה לראשונה בתולדותיה, אחרי 0:1 ביתי על קארפי בפלייאוף ההעפלה של הסריה ב' (0:1 בסיכום שני המשחקים, אחרי תיקו מאופס במשחק הראשון). ג'ורג'ה פושקאש, המושאל מאינטר, כבש את שער הניצחון בדקה ה-32אחרי עבודת הכנה נהדרת של לורנזו וונוטי ושלח את הקבוצה ממחוז קמפניה (כמו נאפולי), בעלת האצטדיון הפצפון ויגוריטו (פחות מ-13 אלף מושבים), לסריה א'. בסיום המשחק ריססו שחקני הקבוצה את ראשיהם באדום וצהוב, צבעי המועדון. מנגד, קארפי קיוותה לשוב לסריה א' אחרי היעדרות של עונה אחת, אך לא מצאה את הרשת במשך 180 דקות בגמר הפלייאוף ותיאלץ לדחות את החלום בעונה נוספת.

בנבנטו, המכונה "המכשפות", השלימה שתי עליות ליגה בשנתיים, והפכה לראשונה אי פעם באיטליה שעולה לסריה א' בעונת הבכורה שלה בסריה ב'. היא מצטרפת לספאל (חזרה לליגה הבכירה לראשונה מאז שנת 1968) ולוורונה (חזרה אחרי היעדרות של עונה אחת) שכבר העפילו לליגה הראשונה. משחקיה של העולה הטרייה מול נאפולי בעונה הבאה יהיו משחקי הדרבי הראשונים של מחוז קמפניה בליגה הבכירה מאז עונת 1987/88.

  • עוד באותו נושא:
  • בנבנטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully