וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש ראשון הקיץ למ.ס. אשדוד: הבלם הברזילאי פבריסיו חתם לעונה

8.6.2017 / 23:18

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבלם שהיה מועמד למספר קבוצות בליגת העל ישחק בעונה הבאה בקבוצה מעיר הנמל, לה יש אופציה עליו לשתי עונות נוספות. השוער ירדן קרישטול חתם לחמש שנים

פבריסיו במדי פרטיזן בלגרד, 2015. GettyImages
חיזוק ראשון. פבריסיו/GettyImages

רכש ראשון הקיץ למ.ס. אשדוד: הבלם הברזילאי פבריסיו חתם הערב (חמישי) לעונה אחת עם אופציה לשתי עונות נוספות. פבריסיו, שהוזכר כמועמד למספר קבוצות בליגת העל, חתם על חוזהו בקבוצה מעיר הנמל וטס חזרה לברזיל עד תום הפגרה. בעונה החולפת, בה שיחק באסטרה ג'ורג'יו הרומנית, היה שותף להדחה היוקרתית של ווסטהאם כבר במוקדמות הליגה האירופית.

פבריסיו בן ה-27 שיחק העונה 23 משחקים במדי אסטרה ג'ורג'יו, במהלכם כבש שער אחד וספג שישה צהובים. לפני כן שיחק בפרטיזן בלגרד ובקבוצות רבות בברזיל, בין היתר בפלומיננזה, ויטוריה, ואסקו דה גמה, קרוזיירו, פלמייראס ופלמנגו. ב-2008/09 רשם שש הופעות במדי הופנהיים בבונדסליגה הגרמנית, ולאחר מכן, באוקטובר 2009, היה חלק מנבחרת ברזיל עד גיל 20 שהגיעה לגמר אליפות העולם במצרים.

בנוסף, אשדוד רכשה את כרטיסו של ירדן קרישטול. השוער בן ה-23, בוגר מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, חתם על חוזה לחמש שנים, אחרי שבחודש שעבר העפיל עם הפועל עכו לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully