וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס גברה 58:71 על אולימפיאקוס וכפתה משחק 5 בסדרת הגמר

אחרי שלושה משחקים צמודים, פאו הרשימה ואיזנה את הסדרה ל-2:2, ניק קלאתס וכריס סינגלטון בלטו עם 14 נקודות כל אחד. צסק"א מוסקבה ניצחה 88:94 את חימקי ועלתה ל-0:1 בגמר ה-VTB

שחקני פנאתינייקוס מייק ג'יימס. GettyImages
פנאתינייקוס נשארה בחיים/GettyImages

הליגות הגדולות באירופה נמצאות ברגעי ההכרעה, והערב (חמישי) התקיימו משחקים בסדרות הגמר של ה-VTB ושל הליגה היוונית.

ביוון, פנאתינייקוס ניצחה 58:71 את אולימפיאקוס וכפתה עליה משחק חמישי ומכריע על התואר. אחרי שלושה משחקים צמודים (אולימפאקוס ניצחה את הראשון ב-5 הפרש ואת השלישי ב-2, פאו ניצחה את השלישי ב-4), השחקנים של צ'אבי פסקוואל ממש לא רצו לסיים את העונה עם הפסד ביתי וסיפקו תצוגה מרשימה. הם הובילו לכל אורך המשחק, ולקראת סיום הרבע השלישי עלו ליתרון שיא של 21 הפרש, בדרך ל-2:2 בסדרה.

ניק קלאתס וכריס סינגלטון (9 ריבאונדים) בלטו עם 14 נקודות כל אחד, 20 של אריק גרין מנגד לא הספיקו. זהו הגמר ה-12 ברציפות בין שתי היריבות המרות (אולימפיאקוס זכתה בשתיים האחרונות), ומתוך 11 הקודמים ארבעה הגיעו למשחק חמישי ומכריע - בכל המקרים הקבוצה הביתית ניצחה ולקחה את התואר. גם הפעם?

שחקן צסק"א מוסקבה נאנדו דה קולו. GettyImages
שני ניצחונות לתואר. ננדו דה קולו/GettyImages

צסק"א מוסקבה עלתה ליתרון 0:1 בסדרת גמר ה-VTB, אחרי ניצחון ביתי 88:94 על חימקי מוסקבה, שקיוותה להמשיך במומנטום אחרי שהשיגה את הכרטיס ליורוליג בעקבות ההעפלה לגמר. האלופה בחמש השנים האחרונות (ובשבע משמונה העונות מאז נוסדה הליגה) הובילה לכל אורך המשחק והגיעה ליתרון שיא של 28 הפרש לפני שהאורחת מזערה נזקים ברבע האחרון.

ננדו דה קולו הוביל את איטודיס עם 21 נקודות, סמיון אנטונוב וקייל היינס תרמו 16 כל אחד. מן העבר השני, שבד הוביל עם 18 נקודות, אך לא היה במיטבו. ה-MVP של העונה הסדירה, שקלע 27.4 נקודות בממוצע למשחק בחצי הגמר מול זניט, דייק רק ב-4 מ-16 מהשדה, ולכך הוסיף גם חמישה איבודים. כך יהיה לחימקי קשה מאוד לחלום על הפתעה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully