וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לנג'ר סורביטון: דודי סלע ניצח לראשונה בחייו את מרכוס בגדאטיס

המחבט הבכיר של ישראל גבר על חברו הטוב מקפריסין (62 בעולם) 4:6, 6:7 (4) בסיבוב הראשון של הטורניר, ויפגוש בשלב הבא את דניס נוביקוב האמריקאי או ג'ון מילמן האוסטרלי

דודי סלע, טניסאי ישראלי. אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
עולה לשלב הבא. דודי סלע/מערכת וואלה! NEWS, אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס

דודי סלע, המחבט הבכיר של ישראל (מקום 100 בעולם) ניצח היום (חמישי) לראשונה בחייו את מרכוס בגדאטיס הקפריסאי (מקום 62 בעולם) לאחר 4:6, 6:7 (4) בסיבוב הראשון של טורניר צ'לנג'ר סורביטון שבאנגליה. סלע ועמיתו הקפריסאי נפגשו מספר פעמים בעבר, אך בגדאטיס, שבשיאו היה במקום ה-8 בעולם והגיע לגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה בשנת 2006, תמיד היה עם ידו על העליונה.

היום נפגשו השניים, שידועים כחברים טובים ומכירים אחד את השני מגיל 10, פעם נוספת, והפעם הישראלי שהחמיץ את ההשתתפות ברולאן גארוס, הצליח לגבור על בגדאטיס ולעלות לסיבוב השני בטורניר צ'לנג'ר סורביטון, שם הוא יפגוש את המנצח במשחק בין דניס נוביקוב האמריקאי לג'ון מילמן האוסטרלי.

הישראלי היה הראשון להשיג שבירה במערכה הראשונה ולאחר שהוליך 1:3, הצליח לשמור על היתרון עד לסיום המערכה, שהסתיימה בתוצאה 4:6. במערכה השנייה סלע הגיע לשובר שוויון, שאותו הוא פתח מצוין עם 0:3 והצליח לנצח בו בסופו של דבר 4:7. השחקנים המתינו יומיים כדי לעלות למגרש, זאת מכיוון שביומיים האחרונים ירד גשם רצוף ששיבש את הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully