וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בכדורעף פונתה מהמלון באוקראינה מחשש לפצצה

8.6.2017 / 16:07

רגעים לא נעימים עברו על הנבחרת, שהגיעה לטורניר באוקראינה. חלק מהשחקנים עוד שהו בלובי כאשר נמסרה ההודעה כי יש לעזוב את המקום, עד שהחשש הוסר. בנבחרת לא מאמינים כי הנושא קשור לנוכחות שלהם במקום

נבחרת ישראל בכדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
רגע לא נעים לנבחרת/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

אירועי הטרור ברחבי העולם בתקופה האחרונה מלחיצים מאוד את כוחות האבטחה במדינות השונות. היום (חמישי), חוו זאת מקרוב גם שחקני נבחרת ישראל בכדורעף, השוהים באוקראינה לקראת משחקי הליגה האירופית שיתחילו מחר במדינה.

מיד עם הגעתם של שחקני נבחרת ישראל למלון בו הם אמורים להתאכסן, נאמר להם כי יש חשד לפצצה שהוטמנה במקום וכי עליהם להתפנות למקום בטוח. על פי גורמים בנבחרת הכדורעף הישראלית, ההערכה היא כי לא היה קשר בין הגעתם של הישראלים למלון לבין החשד להימצאות פצצה במקום, אלא דווקא מדובר בעניינים הקשורים לכמות גדולה של אנשי עסקים שנכחו במקום באותה שעה.

השחקנים אפילו לא הספיקו לעלות לחדריהם כאשר נאמר להם להתפנות מהמקום. חלק מהשחקנים שהו בזמן הפינוי מחוץ למלון, בעוד אחרים המתינו בלובי הכניסה לקבלת החדרים. כעבור זמן מה בו המתינו במקום אחר נמסר לשחקני הנבחרת שהבדיקה במלון הסתיימה ללא תוצאות והם יכולים לשוב למקום, שכן החשש להימצאות פצצה הוסר.

דרור גורן, מנהל הנבחרת, אמר לוואלה! ספורט: "ב-14:30 הגענו למלון וממש עם הירידה מהאוטובוס הגיעו בריצה שני שוטרים ואמרו לאנשי המלון שיש חשד לפצצה. אנחנו הבנו מיד את הדבר. פינו אותנו לאחת המסעדות הסמוכות למלון, שם חיכינו 45 דקות עד שכוחות המשטרה סרקו את המלון ונתנו לנו היתר להיכנס בחזרה".

בטורניר עצמו תפגוש ישראל את המארחת אוקראינה, את דנמרק ואת הונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully