וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבניה מתכוננת להגעה לישראל: "נשאר לנו טעם רע מהמשחק הקודם"

בראט ג'ימשיטי, שגרם לפנדל והורחק בפתיחת המפגש הקודם בין הנבחרות (0:3 לישראל), דרוך: "היופי בכדורגל הוא שאתה תמיד מקבל הזדמנות שנייה". הבלם היסאי: "זה לא סוף עידן בנבחרת"

שוער נבחרת אלבניה, אטריט ברישה מול ערן זהבי, נבחרת ישראל. AP
זהבי סוחט מג'ימשיטי אדום ופנדל במפגש הקודם/AP

משחקי מוקדמות מונדיאל 2018 יתחדשו בסוף השבוע, כאשר ביום ראשון יתקיים המחזור השישי ב"בית הישראלי", בית ז'.

נבחרת ישראל תארח באצטדיון בחיפה את אלבניה ותנסה להשלים עליה "סוויפ", אחרי ה-0:3 המוחץ שהשיגה בחוץ במפגש הראשון בין שתי הנבחרות.

אלבניה הייתה עד לא מזמן הפתעה נעימה, הדהימה עם העפלה ליורו 2016 וסיפקה בטורניר כמה הופעות לא רעות בכלל, כולל משחק בו מתחה את צרפת וניצחון היסטורי על רומניה, אולם במוקדמות המונדיאל היא כבר סופרת שלושה הפסדים רצופים (וחמישה בסך הכול, כולל משחקי ידידות) ולפני ארבעה ימים הובכה עם הפסד 2:1 מול לוקסמבורג.

כעת, האלבנים, שכמו ישראל כנראה כבר לא יעפילו למונדיאל על חשבון ספרד ואיטליה, בעיקר מחפשים נקמה: "האם נשאר לנו טעם רע מהמפגש הראשון מול ישראל? כן, אבל היופי בכדורגל הוא שאתה תמיד מקבל הזדמנות שנייה", כך אמר לתקשורת המקומית בראט ג'ימשיטי, שבמשחק הראשון גרם לפנדל מוקדם, סידר לערן זהבי שער וקיבל כרטיס אדום.

ג'ימשיטי הוסיף: "היו לי רגעים לא קלים ברמה הפסיכולוגית אחרי המשחק הקודם, אבל עכשיו אני פחות לחוץ ומאמין שנוכל להצליח כנבחרת. מומנטום שלילי? ברגעים כאלה אנחנו נזכרים בכל מה שהשגנו עד עכשיו. אנחנו מודעים לאיכויות שלנו. כל השחקנים בנבחרת טובים ומגיעים עם ביטחון למשחקים וכך נעשה גם מול ישראל".

כמו בישראל, גם באלבניה רוצים לסיים במקום השלישי וג'ימשיטי אמר: "זה המשחק האחרון של העונה עבורנו ויש לנו כאן הזדמנות. אני בטוח שגם ישראל תרצה מאוד לנצח ולהשיג את המקום השלישי. זו המטרה שלנו, ושלהם. ישראל לא יותר טובה מאיתנו, אבל אנחנו חייבים לשחק ביחד כדי להשיג תוצאה".

הבלם אלסעיד היסאי הוסיף: "נכון, אנחנו בתקופה לא טובה כנבחרת, אבל זה קורה בכדורגל וצריך להתגבר על זה. ההפסד בלוקסמבורג היה מאוד מאכזב עבורנו, אבל אנחנו חייבים להתאחד ולחשוב על ישראל. האווירה בנבחרת טובה. אנחנו מוכנים להראות את האיכויות שלנו בישראל ולהוכיח שכל מי שאמר שהבית הזה גמור, טעה. אנחנו חייבים לתקן את הטעויות שלנו מהמפגש הקודם מול ישראל. אני לא חושב שזה סוף עידן בנבחרת שלנו. זו הגדרה גדולה מדי. אנחנו עדיין כאן ויש לנו שחקנים צעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully