וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה תקף את עיתוני מדריד: "בגללכם הקהל בנבחרת חזר לבוז נגדי"

האוהדים במשחק של ספרד במורסיה שוב יצאו נגד הבלם, שהגיב בכעס: "העיתונים שלכם גרמו לזה לקרות. למה אני מעניין אתכם? למה אני החדשות שלכם? בחיים לא הצהרתי שאני בעד עצמאות"

AP

נבחרת ספרד סיימה אתמול (רביעי) ב-2:2 דרמטי את משחק הידידות שלה מול קולומביה ובסיום, שוב, כל העיניים הופנו לשחקן הכי מושך אש במדינה בימים אלה, ג'רארד פיקה.

עוד לפני המשחק, באימון המסכם, התקיימה שיחה צפופה בין בלם ברצלונה למאמן הנבחרת ג'ולן לופטגי, במסגרתה אמר המאמן לשחקן: "דברים כאלה יכולים לעשות לך רע, הם יכולים לפגוע בך. זה לא יכול להיות משחק. זה המצב, וזהו זה".

עוד בנושא:

ידידות: ספרד וקולומביה נפרדו ב-2:2
דייגו קוסטה: "צ'לסי לא רוצה שאמשיך, היחס של קונטה מביש"

ג'רארד פיקה נבחרת ספרד. GettyImages
ערב לא נעים במורסיה. פיקה/GettyImages

בספרד מיהרו לפרש את הדברים של לופטגי כמסר לפיקה על הסיטואציה בנבחרת, בעוד הקהל במורסיה קיבל את הבלם בקריאות בוז חזקות בכל פעם שנגע בכדור. הקריאות הללו הגיעו אחרי תקופת רגיעה מסוימת ביחסים בין פיקה לאוהדי הנבחרת. לופטגי ניסה לגונן על השחקן ואמר בסיום: "אני לא אוהב את הבוז הזה, הוא לא מקובל עליי. ג'רארד נותן את כל כולו בכל משחק. אי אפשר לפקפק במחויבות שלו לנבחרת".

שחקן ברצלונה לעומת זאת, העדיף לתקוף את התקשורת כאשר נשאל על הדברים: "אחרי היורו אף אחד לא שרק נגדי. אתם (הצביע על העיתונאים מהתקשורת המדרידאית), העיתון שלכם והעיתון השני, אתם גרמתם לזה לקרות. בגללכם הבוז חזר. למה אני מעניין אתכם כל כך? למה אני ממשיך להיות החדשות שלכם? למה אתם רוצים את מה שאתם רוצים? העיתונים שלכם הם אלה שגורמים לקהל לחזור לשרוק נגדי. אתם מעלים סקרים על האם לשרוק נגדי או לא. אתם חושבים שאנשים שורקים נגדי כי הם מאמינים שאני דוגל בעצמאות לקטלוניה? בחיים לא הצהרתי שאני בעד עצמאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully