וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: יורגוס ברצוקאס עזב את ברצלונה, שאראס מועמד להחליפו

המאמן היווני עוזב אחרי עונה כושלת במיוחד עם הקטלאנים, שמעוניינים במאמן ז'לגיריס קובנה. עוד בספרד: נדוביץ' האריך את חוזהו במלאגה, אדם האנגה ישחק בעונה הבאה בסן אנטוניו ספרס

מאמן ברצלונה יורגוס ברצוקאס. ברני ארדוב
עוזב את ברצלונה. יורגוס ברצוקאס/ברני ארדוב

אחרי עונת בלהות שנבעה לא מעט ממכת פציעות חסרת תקדים, ברצלונה הודיעה היום (רביעי) על התרת חוזהו של מאמנה יורגוס ברצוקאס אחרי עונה אחת בלבד. היווני עוזב אחרי שלא הצליח להעלות את הקטלאנים לפלייאוף של היורוליג והודח ברבע גמר הפלייאוף הספרדי לראשונה מאז 2005. המועמד המוביל כרגע לרשת את ברצוקאס בתפקיד הוא לא אחר מאשר שארונס יאסיקבצ'יוס, מאמן ז'לגיריס קובנה שכיכב בעבר במועדון כשחקן.

עוד בספרד: אדם האנגה, שחקנה ההונגרי המצוין של באסקוניה ויטוריה, ייכלל בעונה הבאה בסגל של סן אנטוניו ספרס מה-NBA שבחרה אותו בדראפט ב-2011. האנגה, שנבחר לשחקן ההגנתי המצטיין ביורוליג, מסיים הקיץ חוזה של ארבע שנים אצל הבאסקים והספרס יצרפו אותו לסגל שלהם בעונה הבאה. האנגה בן ה-28 רשם את עונתו הטובה בקריירה אשתקד כשרשם ממוצעים של 10.5 נקודות, ו-4.4 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

* מי שלא יעזוב את הקבוצה שלו בספרד הוא נמניה נדוביץ'. מלאגה אלופת היורוקאפ הודיעה היום על הארכת חוזהו של השחקן בעונה נוספת. נדוביץ' (1.91 מ', 26) היה אחד משחקני המפתח של הקבוצה שתשחק בעונה הבאה ביורוליג ורשם ממוצעים של 9.3 נקודות, 3.5 אסיסטים ו-1.9 ריבאונדים ב-16 משחקים ביורוקאפ. נדוביץ' נכלל בחמישיית השנה ביורוקאפ וגם בליגה הספרדית החזקה.

* אחרי שהושפלה בחצי גמר הפלייאוף הטורקי עם 3:0 מהדהד מול בשיקטאש, אנאדולו אפס הודיעה היום על החתמתו לשנתיים של ריקי לדו, הגארד שחיזק את באסקוניה במהלך בפלייאוף בספרד שבו הבאסקים הודחו מול ולנסיה. לדו חוזר לטורקיה שם הוא כיכב ביסילגירסון הקטנה עם ממוצע מרשים של 21.1 נקודות למשחק והיה מלך הסלים של הליגה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully