וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן לוכטה: "הייתי מוכן לסיים את החיים שלי אחרי התקרית בריו"

השחיין האולימפי המעוטר, שהשחית יחד עם חבריו למשלחת תחנת דלק בריו במהלך האולימפיאדה בקיץ שעבר, ואף שיקר על כך, סיפר על הקשיים: "חשבתי שאם אלך לישון ולא אקום לעולם, זה בסדר"

שער הניו יורק פוסט עם תמונתו של ריאן לוכטה. טוויטר, צילום מסך
הכותרות נגד לוכטה אחרי התקרית/צילום מסך, טוויטר

ריאן לוכטה הגיע לאולימפיאדה בריו, בקיץ שעבר, כשחיין מהמעוטרים בהיסטוריה (12 מדליות אולימפיות בקריירה, שש מזהב) וכספורטאי מאוד אהוב ברחבי העולם, אך שערורייה בה היה מעורב יחד עם שלושה מחבריו לנבחרת השחייה האמריקאית שינתה את גורלו. בראיון שהעניק היום (שלישי) ל-ESPN, הודה לוכטה כי לאחר התקרית והתגובות הקשות מהציבור הוא שקל להתאבד.

"אחרי ריו הייתי כנראה האדם השנוא ביותר בעולם", אמר, "היו כמה נקודות בהן בכיתי וחשבתי 'אם אלך למיטה ולא אקום ממנה לעולם, זה בסדר'". כאשר הכתבת ניסתה להבין ממנו האם הוא מתכוון למחשבות אובדניות, הנהן וענה: "הייתי מוכן לסיים את החיים שלי".

ריאן לוכטה, השחיינים האמריקאיים מתועדים במצלמות האבטחה. צילום מסך
תיעוד התקרית במצלמות האבטחה/צילום מסך

לוכטה ספג השעייה של 10 חודשים מהוועד האולימפי האמריקאי בעקבות מעורבותו בתקרית. ארבעת השחיינים טענו במהלך המשחקים האולימפיים כי נשדדו בתחנת דלק בריו, מה שתפס כמובן את הכותרות ברחבי העולם. רק לאחר מכן, התברר כי הם השחיתו את המקום לאחר שגילו שבתי השימוש נעולים. השקרים של לוכטה, למרות שהתנצל באופן פומבי, גררו תגובה קשה מצד הציבור.

כעת, לוכטה כבר מביט קדימה ומתכונן לאולימפיאדת 2020. "הכל קורה מסיבה מסוימת", אמר, "חשבתי שגמרתי עם שחייה כבר ב-2013. הייתי מרוקן, גמור. עכשיו מצאתי מטרה חדשה עם הבן שלי. האש נדלקה מחדש, והיא גדלה מיום ליום, אני נרגש כי אני יודע מה יקרה בטוקיו. כדאי לכולם להיזהר!". ההשעייה שלו תסתיים לאחר אליפות העולם בהונגריה, בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully