וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה במנהלת הליגה: מני ויצמן ואמיר כבירי יחזירו 550 אלף שקל

6.6.2017 / 17:30

בעקבות מכתבים שנשלחו לאיש העסקים ולבעלי הפועל תל אביב לשעבר, הם הבהירו את רצונם להגיע להסדר וקבעו פגישות עם ראשי המנהלת. למרות הכול, כבירי קיים פגישה לגבי האצטדיון בבת ים

מני ויצמן יחד עם אמיר כבירי. רפי דלויה
ידונו על האופן בו יוחזר הכסף. ויצמן וכבירי/רפי דלויה

במנהלת הליגה מעריכים כי איש העסקים מני ויצמן ובעלי הפועל תל אביב לשעבר אמיר כבירי, יעבירו בקרוב בחזרה סכום של 550 אלף שקל שהם התחייבו להחזיר בגין הלוואה שניתנה להפועל תל אביב מהמנהלת בתחילת העונה, על סך של מיליון שקל. כפי שפורסם בשבוע שעבר, ועדת הכספים של המנהלת התכנסה באמצע השבוע שעבר והחליטה כי יש לפעול בכל האמצעים כדי להשיב את הכספים שניתנו כהלוואה בתחילת העונה. עד הפירוק של הפועל תל אביב החזירה הקבוצה סך של 450 אלף שקל מתוך ההלוואה וכאמור נותר לתשלום סכום של 550 אלף שקל עליו ערבים אישית כבירי וויצמן.

לוואלה! ספורט נודע כי בעקבות המכתבים שנשלחו מהמנהלת לשניים, פנו כבירי וויצמן בחזרה למנהלת והבהירו כי הם אינם מתכחשים להיותם ערבים אישית על החוב וכי הם רוצים להגיע ולהסדיר את העניין מול ועדת הכספים של המנהלת. על פי הידוע, השניים כבר קבעו פגישות עם ראשי המנהלת כדי לדון על האופן בו יחזירו את הסכום שנותר. עדיין לא ברור האם הם יחזירו את הכסף שניתן להפועל תל אביב באופן שווה או בחלוקה פנימית אחרת ביניהם, אך כאמור במנהלת מאמינים כי לא יצטרכו להגיע למצב בו ייאלצו לנקוט באמצעים משפטיים כדי להשיב את הכסף.

במקביל לכל הצרות סביב הפועל תל אביב, הבעלים לשעבר אמיר כבירי ממשיך בתכנון האצטדיון החדש בבת ים. כבירי נפגש אתמול בעיריית בת ים עם ראש העיר יוסי בכר ובכירים מחברת הבנייה הסינית CMEC, שאמורה לבנות את האצטדיון בעיר. על פי ההודעה, פרויקט האצטדיון יצא לדרך באפריל 2016 לאחר שבמרכז להקמתו זכתה חברת סופרמטיסט גרופ בע"מ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבירי, בכר ונציגי החברה הסינית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully