וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: אוסטפנקו הדיחה את ווזניאקי, תפגוש את באשצ'ינסקי

אחרי הפסקות הגשם הרבות: הלטבית בת ה-19 ניצחה 6:4, 2:6, 2:6 את הדנית ותשחק מול באשצ'ינסקי שעלתה לחצי גמר שני בשלוש שנים עם 4:6, 4:6 מול מלאדנוביץ' (13). משחקי הגברים נדחו לרביעי

גשם בפריס במהלך רולאן גארוס. רויטרס
הגשם עצר את המשחקים/רויטרס

שלב רבע גמר רולאן גארוס נפתח היום (15:00, שידורים ישירים ביורוספורט ויורוספורט 2 לבעלי ממיר הוט) עם שני משחקים אצל הגברים ושניים אצל הנשים. אולם שני משחקי הנשים נפסקו באמצע בשל הגשם ושני משחקי הגברים בכלל לא יצאו לדרך בגלל מזג האוויר. קיקי מלאדנוביץ' הודחה ברבע הגמר אחרי הפסד 6:4, 6:4 לטימאה באשצ'ינסקי וקרוליין ווזניאקי לא יכלה שוב לילנה אוסטפנקו והפסידה לה 4:6, 6:2, 6:2.

משחקי הגברים בין רפאל נדאל לפאבלו קרניו בוסטה ובין נובאק דג'וקוביץ' לדומיניק תים יתקיימו מחר בשעה 12:00 שעון ישראל.

* ישי עוליאל, שדורג שביעי בטורניר הנוער, הפסיד בסיבוב השני 3:6, 6:3, 7:5 לתיאגו סייבוט וויילד הברזילאי.

ילנה אוסטפנקו טניסאית לטבית. רויטרס
איזה יופי של משחק והישג גדול. אוסטפנקו/רויטרס

קיקי מלאדנוביץ' (13, צרפת) - טימאה באשצ'ינסקי (30, שוויץ) 6:4, 6:4

הישג גדול לשוויצרית. שנתיים אחרי שהגיעה עד לחצי הגמר בטורניר ובתום קרוב לשש שעות מאז התחיל המשחק ועד שהסתיים, הצליחה באשצ'ינסקי לשלוח הביתה את הפייבוריטית המקומית אחרי שעה ו-49 דקות. באשצ'ינסקי, שהגיעה בשנה שעברה עד לרבע הגמר, שחזרה את ההישג שרשמה לפני שנתיים עם הגעה לארבע הגדולות בטורניר, אז הפסידה בשלוש מערכות לסרינה וויליאמס. באשצ'ינסקי סיימה את המשחק עם 3 אייסים ו-25 ווינרים, כמו גם 27 שגיאות לא מחויבות במשחק שהתחיל בזמן, נדחה, חזר ושוב נדחה ובסופו של דבר הושלם. מלאדנוביץ', שרשמה טורניר מרשים מאוד והדיחה את האלופה גרבינייה מוגורוסה בשלב הבא, נפרדה מהטורניר והשאירה את קרולין גרסיה כנציגה היחידה של צרפת בהגרלה הראשית.

קרוליין ווזניאקי (11, דנמרק) - ילנה אוסטפנקו (47, לטביה) 4:6, 6:2, 6:2

הלטבית בת ה-19 רשמה הישג יוצא דופן כשעלתה לארבע הגדולות בטורניר גרנד סלאם לראשונה בקריירה שלה. אוסטפנקו הציגה טניס התקפי, אגרסיבי וחזק מאוד ולא נשברה מנטאלית גם אחרי שהפסידה את המערכה הראשונה ופתחה בפיגור 5:0. בסך הכול הלטבית המלהיבה חבטה 38 ווינרים מול 6 בלבד של ווזניאקי, שלא הצליחה לשפר את הישג השיא שלה בטורניר, שהיה ונותר הגעה לרבע הגמר. אוסטפנקו גם שיפרה את מאזן הראש בראש שלה מול המדורגת ראשונה בעולם לשעבר ל-0:4, כולל 0:3 על חימר השנה. אוסטפנקו היא בת העשרה הראשונה שמנצחת ברבע גמר רולאן גארוס מאז אנה איבנוביץ' ב-2007.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
טימאה באשצ'ינסקי טניסאית שוויצרית. רויטרס
חוזרת לחצי הגמר. באשצ'ינסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully