וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החלטת מדינות ערב: פיפ"א הודיעה כי שוחחה עם ראשי קטאר 2022

ניתוק הקשרים המיידי של מדינות האזור עם המארחת המיועדת של המונדיאל בעוד קצת יותר מחמש שנים גרם לפיפ"א להגיב: "דיברנו על הנושא עם הוועדה המארגנת ועם הוועדה המשפטית שלנו"

מונדיאל 2022 קטאר. AP
מה יעלה בגורל המונדיאל המתכונן?/AP

ההחלטה הדרמטית של מדינות ערב לנתק הבוקר (שני) את הקשרים הדיפלומטיים שלהם עם קטאר יצרה עניין גם בעולם הכדורגל, זאת בשל העובדה שקטאר צפויה לארח את מונדיאל 2022 בעוד כחמש שנים וחצי.

בעקבות האירועים פרסמה פיפ"א הודעה רשמית מטעמה ובה נכתב כי אנשי הארגון "שוחחו עם הוועד המארגנת המקומית של קטאר 2022 ועם הוועדה הראשית בתחום המשפטי, המטפלת בכל העניינים הנוגעים למונדיאל 2022". מעבר לכך הודיעו בפיפ"א: "אין לנו תגובה נוספת נכון לרגע זה".

חברות התעופה "אמירויות" ו"איתיחאד" (כמו גם "אייר ערביה" ו"פליי דובאי") אף הפסיקו את הטיסות שלהן לקטאר, ימים ספורים לאחר עוד מתקפת טרור קטלנית באנגליה, הפעם על גשר לונדון, שהובילה למותם של שבעה אנשים.

בחריין, מצרים, ערב הסעודית ואיחוד האמירויות (ולאחר מכן גם לוב) הודיעו היום על ניתוק הקשרים שלהם עם קטאר וגירוש הקטארים המצויים בשטחם, זאת בעקבות טענות לפיהן קטאר מממנת טרור, תומכת בארגונים איסלמים קיצוניים ונמצאת בקשרים עם איראן. מונדיאל 2022, אשר באירוח שלו זכתה קטאר בצורה מפוקפקת אי שם ב-2010 אמור להתקיים בין ה-21 בנובמבר ל-18 בדצמבר, זאת בשל החום הכבד השורר במדינה בחודשי הקיץ

  • עוד באותו נושא:
  • קטאר 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully