וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון מאוכזבת: "ניפרד מהשחקנים במקום להתכונן לפיינל פור"

5.6.2017 / 7:09

אחרי ההדחה המפתיעה מול מכבי חיפה, הסגולים מנסים להבין מה השתבש. המאמן דן שמיר, שכבר האריך חוזה, יבנה את הסגל מחדש. הרוש, מור, וככל הנראה גם הובר ימשיכו. סימן שאלה סביב יזרעאלי. בקבוצה עוקבים אחרי השיקום של קאליף וואייט, וגם החלום האירופי לא נגוז

עריכה: מתן חדד

אחרי עונה סדירה נהדרת, שהסתיימה עם 22 ניצחונות, שיא מועדון, ומקום ראשון בתום שלושה סיבובים, סיימה אמש (ראשון) הפועל חולון את עונת 2016/17 בהדחה מאכזבת בסדרת רבע גמר הפלייאוף בידי מכבי חיפה, אחרי תבוסה 99:82, שקבעה 1:3 לירוקים בסדרה.

הקבוצה של דן שמיר, ששמטה את יתרון הביתיות במשחק השלישי, לא הצליחה להחזיר את הסדרה למשחק חמישי ומכריע בהיכל החדש בחולון. "בימים הקרובים ניפרד מהשחקנים הזרים שיעזבו את ישראל, במקום להתכונן לפיינל פור שייערך בשבוע הבא", אמר אחד מאנשי הקבוצה בסיום המשחק.

חולון של העונה הייתה אחת הקבוצות המלהיבות בליגה וסבלה ממכת פציעות כששני שחקנים שסומנו בתחילת העונה ככוכבים שלה גמרו את העונה מפציעות ברכיים. פול דילייני לא הגיע לסוף הסיבוב הראשון, וקאליף וואייט, שאחרי חצי עונה היה בדרך לזכייה קלה בתואר ה-MVP, גם כן גמר את העונה.

עוד בנושא:

מכבי חיפה העיפה את הפועל חולון ועלתה לפיינל פור
עוז בלייזר: "האמנו לאורך כל הדרך, ידענו מה אנחנו שווים
דן שמיר: "לדבר במונחים של כישלון? זה מצחיק אותי""

שחקני הפועל חולון מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
זה ממש לא היה בתכניות. שחקני חולון מאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

דן שמיר האריך את חוזהו בקבוצה לשנתיים נוספות כבר לפני כמה חודשים, ויהיה אמון על בניית הסגל מחדש. שלומי הרוש מחזיק בחוזה, וגם יונתן מור הצעיר ימשיך, כשבחולון יפעילו לחץ לקבל בנוסף גם את רועי הובר שמושאל מהפועל ירושלים. טוני יאנגר ואלכס צ'וברביץ' צפויים ככל הנראה לעזוב, כשלגבי גוני יזרעאלי עדיין לא ידוע האם בחולון יבחרו להמשיך איתו או לסיים את ההתקשרות בת חמש שנים עמו. בנוגע לזרים שנמצאים כעת בקבוצה, ג'יימס בל ודריון אטקינס צפויים להשתדרג בשכרם, ולהיות מבוקשים באירופה. בחולון עוקבים אחר השיקום של קאליף וואייט, ואם יהיו סימנים כי יוכל לחזור לקראת תחילת העונה הבאה, ייתכן שיפעלו להחזירו.

במועדון מאוד רוצים לשחק באירופה בעונה הבאה, אך כעת יחכו לתוצאות של הסדרות האחרות, כשאם קבוצות יוותרו על השתתפותן במפעלים השונים, גם עם ההדחה המוקדמת עשויה חולוניה לשחק בעונה הבאה באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully