וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: אלבניה הפסידה 2:1 בלוקמסבורג לפני ההגעה לישראל

שבוע לפני משחק המוקדמות בחיפה, היריבה הבאה של הנבחרת הובכה בלוקסמבורג. הולנד מחצה 0:5 את חוף השנהב, סניידר השווה את שיא ההופעות של ואן דר סאר. 1:3 לאירלנד על אורוגוואי

צפו בהפסדה של אלבניה

הנבחרות השונות ממשיכות לערוך משחקי הכנה לקראת שובם של משחקי מוקדמות הגביע העולמי, כשהערב (ראשון) אלבניה הפסידה 2:1 ללוקסמבורג בחזרה הגנרלית שלה לפני הביקור בישראל. הולנד הביסה 0:5 את חוף השנהב ואילו אירלנד גברה 1:3 על אורוגוואי.

לוקמסבורג - אלבניה 1:2

היריבה של ישראל ביום ראשון הבא פישלה במשחק ההכנה שלה ורשמה הפסד מביך בסטאד ז'וזי בארתל. אודיסה רושי העלה את אלבניה ליתרון בדקה ה-53, אבל דויד טורפל השווה בחלוף 10 דקות וחברו מדודלאנז' קווין מאלז'ה הפך בדקה ה-75.

ג'ואל פלטמן שחקן נבחרת הולנד חוגג (מימין). רויטרס
20 שנה אחרי פרנק דה בור. ג'ואל פלטמן חוגג צמד/רויטרס

הולנד - חוף השנהב 0:5

ווסלי סניידר ציין את הופעתו ה-130 במדים הלאומיים והשתווה לשיאן אדווין ואן דר סאר, כשדיק אדבוקאט רשם ניצחון שני ברציפות מאז חזר לאמן את הולנד, ועשה את זה בסטייל. הבלם ג'ואל פלטמן כבש שער בכורה בנגיחה בדקה ה-13, ובדקה ה-36 הפך לשחקן ההגנה הראשון שכובש צמד מאז פרנק דה בור (מרץ 1997 נגד סן מרינו) כשנהנה מבישול של אריאן רובן. הקיצוני של באיירן הבקיע בתווך בפנדל (32), דייבי קלאסן הוסיף בדקה ה-69 מבישול של וינסנט יאנסן, שחתם בעצמו בחלוף שש דקות. חוף השנהב, עם מארק וילמוטס הבלגי על הקווים, הושפלה ברוטרדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ווסלי סניידר שחקן נבחרת הולנד (מימין) נכנס להופעתו ה-130 במקום דייבי קלאסן. רויטרס
השיאן החדש. ווסלי סניידר/רויטרס

אירלנד - אורוגוואי 1:3

שבוע לפני משחק המוקדמות מול אוסטריה, הנבחרת האירית רשמה ניצחון נאה בדאבלין על החבורה של אוסקר טבארס ותיקנה את הרושם אחרי ההפסד למקסיקו ביום שישי. ג'ון וולטרס הפציץ מרחוק בדקה ה-28, הבלם חוסה מריה חימנס השווה בחלוף 10 דקות עם נגיחה מוזרה אחרי כדור חופשי של קרלוס סאנצ'ס. המגן הימני סיירוס כריסטי הפתיע עם שער בדקה ה-51, וג'יימס מקליין חתם עם מתפרצת בדקה ה-77, ארבע דקות אחרי שנכנס כמחליף. אדינסון קבאני נפצע כבר בדקה ה-13 ונאלץ לצאת אצל אורוגוואי.

ג'ון וולטרס שחקן נבחרת אירלנד. רויטרס
ניצחון משכנע לאירלנד. ג'ון וולטרס חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully