וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בספרד: ג'ירונה עלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה

הקבוצה מקטלוניה נזקקה לנקודה מול סראגוסה, שגם היא הייתה צריכה תיקו כדי להישאר, וה-0:0 המבזה שירת את שתיהן. מאיורקה ירדה לליגה השלישית. פולין: לגיה ורשה זכתה שוב באליפות

הרכב ג'ירונה במשחק העלייה ההיסטורי. רויטרס
עלייה ראשונה אי פעם. שחקני ג'ירונה/רויטרס

ג'ירונה עשתה הערב (ראשון) היסטוריה בכדורגל הספרדי, כשהעפילה לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה. הקבוצה של פאבלו מאצ'ין, שהגיעה לפלייאוף בשלוש מארבע השנים האחרונות, כולל שני הפסדים בגמר, הבטיחה את המקום השני בליגת המשנה בזכות 0:0 ביתי שהריח לא טוב מול סראגוסה במחזור הלפני אחרון.

הקבוצה מקטלוניה מקדימה בשלוש נקודות את חטאפה השלישית, אך העובדה שניצחה את יריבתה פעמיים העונה תשאיר אותה במקום השני גם במקרה של הפסד במחזור הסיום ולכן תיקו הספיק לה כדי להצטרף ללבנטה שכבר עלתה. סראגוסה נזקקה לנקודה כדי להבטיח סופית את ההישארות שלה בליגת המשנה, וכך המשחק התנהל בצורה די בזויה, כמעט ללא איומים על השערים.

מאיורקה רשמה עוד ירידה כואבת, הפעם לליגה השלישית, בעקבות 2:2 בחוץ מול מיראנדס האחרונה.

שחקני לגיה ורשה חוגגים. רויטרס
יש אליפות. שחקני לגיה ורשה/רויטרס

לגיה ורשה זכתה באליפות ה-12 בתולדותיה בליגה הפולנית, והשנייה ברציפות, לאחר שהשיגה את הנקודה הדרושה וסיימה ב-0:0 מול לכיה גדנסק במחזור האחרון הדרמטי של הפלייאוף העליון. לארבע הראשונות היה סיכוי להשיג את התואר, אך לגיה החזיקה ביתרון של שתי נקודות ושמרה עליו, לאחר שהמשחק בין יגיילוניה ביאליסטוק ולך פוזנן הסתיים ב-2:2.

לגיה תהיה במוקדמות ליגת האלופות ותוכל לפגוש את הפועל באר שבע בסיבוב השלישי או בפלייאוף. ביאליסטוק השנייה ולך פוזנן השלישית תשחקנה במוקדמות הליגה האירופית יחד עם מחזיקת הגביע ארקה גדיניה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully